Poging 4 IUI

Zo na een paar maanden gedoe met vakantieperiode ziekenhuis, hysteroscopie en toen zelf vakantie, gaan wij voor IUI-4.

Een cyclus met hormonen; fostimon vooraf, pregnyl om de eisprong op te wekken en 2 x lage dosis pregnyl achteraf als ondersteuning van mijn lage progestronniveau. Ik heb de eerste twee dagen prikken er al weer opzitten, zondag kijken hoe ver de eitjes zijn gegroeid.

De kans is volgens de gyn 7%, niet erg veel, maar elke kans is een kans.

Wish me luck ;-)
Wenser

Spannend! Je spuit hetzelfde als ik heb gedaan! Nu 7%, maar wat je zegt: het is beter dan niets. En wie weet... Bij ons was de kans met IUI ook 7% op het laatst en waren er ook nog eens minder zaadcellen dan eigenlijk gunstig was. Je weet hoe het verder is gegaan!
Een laag percentage zegt dus niet zo gek veel. Je moet maar net het geluk hebben dat het lukt of de pech dat het niet lukt. Klinkt wat cru misschien en je wist het waarschijnlijk al lang, maar helaas werkt het wel zo... Je kans is ook altijd groter dan zonder IUI, dus verloren is deze cyclus niet.

Bij onze 4e keer mocht mijn vriend trouwens zelf de inseminatie doen. Dat is vast het ding geweest waardoor het is gelukt. ;-)

Heel veel sterkte, ik blijf voor je duimen!

Liefs Daisy

Thanx ladies.
Daycey: mijn man heeft alle drie de keren al zelf gespoten, heeft niet geholpen ;-( Maar ik geef de moed niet op en weet ook dat de 7% maar een berekening is. Ik denk zelf nog steeds dat de pregnyl achteraf mij goed helpt, ik heb nl. altijd al gedacht dat ik een te lage waarde progestron heb in de tweede helft van de cyclus. Nu we voor de 2e keer ook achteraf pregnyl 'mogen' spuiten, denk ik dus wel dat de kans hoger is dan de eerste twee keer.

De eitjes groeien goed, waarschijnlijk 2 levensvatbare. Woensdag terug en waarschijnlijk vrijdag of zaterdag IUI.
Wenser

Vandaag IUI gehad.
Wel 7 mln levende zaadjes! Dat is nog steeds minder dan normaal maar veel meer dan de afgelopen keren. T.o.v. de minst goede gevallen is dit verdubbeld.
Dat moet een goed teken zijn. Helaas was er wel maar 1 eitje doorgegroeid.
Duimen maar weer en nog 2 x ene lage dosis pregnyl.

Wenser

Terug
Bovenaan