Poging 4 ook mislukt

A

Anoniem

Guest
Hi meiden,

Nou volgens mij ben ik de eerste die uit haar lijden is verlost.. ben nl. ongesteld geworden na IUI 4. Morgen maar bellen voor start nr. 5. Zal dan vrijdag weer beginnen met spuiten, waarbij dosering wordt verhoogd naar 150E. Heb goed de balen. Had zo gehoopt en gewenst dat ik toch minimaal net zwanger zou zijn op moment van uitgerek. datum miskraam (13-4)... dus niet! En weer een streep ergens door.

Voor de meiden die nog wachten: heel veel succes en ik hoop voor jullie op goed nieuws!

Scorpy

Hoi Scorpy,

Wat ontzettend balen zeg. Ik had zo gehoopt om vandaag positief bericht van je te horen. En terwijl je je dan zo rot voelt, moet je jezelf ook gelijk weer opladen voor de volgende poging. Ik hoop dat de volgende poging voor jou meer succes zal hebben.
Ik blijf nog een dagje op het wachtbankje zitten, maar heb sterk het gevoel dat het voor mij morgen ook gebeurd is en ik je kom vergezellen.

Liefs,
Judith

ohhh Scorpy,
wat een kl@#$%te nieuws zeg..ik had het zo gehoopt voor jullie!
Met poging nummer 5 ga ik harder duimen voor je..

Liefs Haag

Ik ken het gevoel. Die datum he... Was inderdaad erg fijn geweest als je die zwanger had kunnen passeren. Het is iedereen gegund hier maar jou toch wel heel erg na alles wat er is gebeurd. Ik blijf voor je duimen hoor!!
Nieuwe ronde nieuwe kansen en geeft nooit op!

lfs ing

lieve Scorpy,

Jee wat balen zeg.... Een beetje goed nieuws van jou kant was wel fijn geweest!!!
Echt balen dat je nu richting die datum gaat en er nog geen straaltje zon bij jullie schijnt.

Ik ga ontzettend voor je duimen, dat dit jullie maand gaat worden.
hou je taai meid!!! Mijn kaarsjes branden voor je.

Liefs,
mama Peet

Hoi lieve Scorpy,

Ik had dat gevoel ook heel erg op 13-12-06. Ik hoopte toen toch echt die datum zwanger te passeren.

Lieve Scorpy, ik had het toch zo gehoopt voor jullie, het is jullie ook zo erg gegund.
Gewoon doorgaan meissie, vol goede moed. Ook voor jou komt dit gelukzalige gevoel van zwanger zijn weer een keer, hopelijk heeeeeeeel snel.

Ik blijf voor je duimen hoor.

van Kruimel

Hoi Scorpy,

Balen zeg, en ik begrijp goed de extra teleursteling. Hoe anders had het kunnen zijn.Maar ook voor jou, houd de moed erin.

Succes met de volgende poging en wie weet

liefs Belle

He Scorpy,

Nou meid ik hoop dat mijn bericht eindelijk aankomt, ik wordt er haast moedeloos van. Meid wat sh*t voor je zeg. Ik had het zo voor je gehoopt. Op naar de volgende ronde maar weer dan toch ? Ik zit momenteel in het zelfde schuitje. Mijn test was gisteren negatief, dus helaas ook weer door voor nummer 3. Maar wat dacht je er van, zullen we dan maar gaan voor een kerstkindje ????
We zetten door toch, meid veel sterkte en tot horens,

groetjes Cindy  

Terug
Bovenaan