poging 7 naar de k**** op naar poging 8

A

Anoniem

Guest
Nou poging 7 is helaas net in duigen gevallen, ondanks gebruik van ovutest op naar poging 8 dan maar en dan maar weer eens hopen dat die ongesteldheid dan echt weg blijft

Hoihoi

Weet je dat hoop ik ook al de afgelopen 22/23 rondes, elke ronde is er 1 teveel, succes hoor.

he fem

ik snap je teleurstelling als geen ander. ik ben zelf al meer dan 1.5 jaar bezig. alle onderzoeken zijn goed en kijkoperatie gaf ook geen aanwijzend probleem. ik heb nu mijn 2de iui gehad ( inseminatie voorafgaand ivf) en nu zit ik ook te wachten of ik ongi ga worden. de vorige keer werd ik 11 dagen na iui ongi en vandaag is het ook dag 11. ik heb er geen hoop meer in omdat ik de nodige ongi krampen voel.
probeer weer alle positieveteit bij elkaar te rapen en ga poging 8 met de juiste energie tegemoed. elke maand dat je niet zwanger bent kom je weer dichter bij die maand dat het wel lukt.

veel succes liefs kim

Hoi Hummer,
De situatie waar jij in zit lijkt me helemaal spannend! Ik hoop echt voor je dat het deze keer wel raak is!!

groet fem78

@fem

inderdaad het is wel erg spannend en het word ook steeds een beetje zwaarder maar het maakt niet uit hoeveel maanden je bezig bent elke maand dat je ongi word voelt hetzelfde. de teleurstelling is net zo groot.

x kim

Nou de eerste maanden denk je nog van ok, hoort erbij, het zou wel te mooi zijn als het na een paar keer gelijk raak zou zijn! Vanaf de 5 de keer gaat het wel anders voelen, en nu ook de 7de keer mislukt is dan ga je je toch wel afvragen of alles wel werkt zoals het moet

@ fem

heb je verder een regelmatige cyclus? wij waren in m aanden nog geen 12 maanden verder toen ik naar de gyn ging maar iets van 9 maanden. ik heb een korte cyclus van 24 dagen dus 4 cyclussen in 3 maanden. toen poging 12 mislukt was ben ik al naar de huisarts gegaan en die heeft eerst mijn vriend laten onderzoeken. daar was alles god bij en toen ben ik de molen ik gegaan. dat heeft toen 3 maanden geduurt voordat alle kleine onderzoeken klaar waren. toen moesten we een half jaar wachten en als dan nog niet zwanger was zou ik een kijkoperatie krijgen. die heb ik 1 sept gehad. ook daar was ik iets sneller mee ivm mijn werk. ik zou pas in okt terug mogen komen maar dat zou op mijn werk niet uitkomen ivm een collega die op huwelijksreis was. dus ook daar ben ik wat eerder mee geholpen.

ik zou als je er behoefte aan hebt een beetje smokkelen en even naar je huis arts gaan.
het lijkt dat ik gelogen heb maar ze vroegen aan mij wanneer ik gestopt was met de pil en dat is okt 2007 en in nov 2008 waren wij bij de gyn. dus zij gingen ervan uit dat wij een jaar bezig waren. maar wij zijn niet meteen begonnen na het stoppen.
heb het er over met je mannetje en kijk even waar je je goed bij voelt.

gr kim

Terug
Bovenaan