poink, poink, poink

POINK, POINK, POINK, volgens mij voel ik m'n eierspronk. Ik kan niet precies uitleggen wat maar heb sterk de indruk. Het zou ook goed kunnen dat ik mezelf een beetje gek maak omdat ik er toch wel veel mee bezig ben.
Gisteren lag ik op ben en had ik echt ongelofelijke hardkloppingen onder in m'n buik. Het was geen vervelend gevoel maar kon ook dit niet helemaal plaatsen.

Zo, vanavond weer lekker klussen dus!!

Liefs, Ank
 
Hé Ank,

Wat dat betreft zijn we bijna gelijk. Ik had gisteren mijn vruchtbaarste dag en dat gevoel wat jij omschrijft had ik maandag en dinsdag. Mijn NOD is 9 juni. Wanneer heb jij hem ???

Veel plezier vanavond met klussen (zal wel niet zo moeilijk zijn, hihi) !!!!

Groetjes Biaggi.
 
Hoi Biaggi,
In zover ik nu kan oordelen is mijn NOD ook op 9 juni. Omdat ik pas in maart gestopt ben met de pil hou ik er wel rekening mee dat het misschien nog niet helemaal regelmatig is. We zien het wel 'gewoon' afwachten maar. Ik vind het zo moeilijk om te wachten gghruhhhhw!!!

Het klussen gaat zeker lukken, sinds ik gestopt ben met de pil ben ik echt niet te stoppen zal maar zeggen hihihi.

Voor D.
Weet ook niet precies hoe een eisprong voelt. Wat ik voel kan ik heel moeilijk omschrijven maar denk dat dat mijn eisprong is.
Een opgeblazen en rommelig gevoel. Een beetje zeurend, vervelend maar in mijn geval niet pijnlijk. Alsof je heeeel erg honger hebt of zo, in combinatie met vlinders van verliefdheid.
Nou, ook jij succes met het zwanger worden.

Knuffel,
Ank
 
Terug
Bovenaan