poitieve test maar toch bloedverliesen buikkramp help

hallo!
wie kan mij helpen.
ik heb gisteren een test gedaan en deze was positief!nu heb ik al sinds het moment dat ikeigenlijk ongesteld had moeten worden last van buikkramp(af en toe)ongesteldheidsgevoel.
vannacht heb ik hele erge last van buikkramp gehad.dit hield ook veel langer aan dan andere krampen.bijna niet uit te houden.heb ook een beetje bloedverlies gehad.dit kan toch geen goed teken zijn?kan iemand mij dit vertellen help.is mijn eerste zwangerschap en zijn al een dik jaar bezig om zwanger te worden.
 
Het is moeilijk voor een ander om te bepalen wat er bij jou gaande is. Ik zou contact opnemen met de huisarts of verloskundige.
Een vriendin van mij heeft in het begin ook erge buikpijn gehad bij haar zwangerschap. Dit waren waarschijnlijk gewoon haar darmen, omdat die ook behoorlijk van slag kunnen zijn als je zwanger bent.

Succes, Mosy
 
Ook ik heb gisteren een test gedaan: Positief en heb sinds eergisteren last van een beetje bloedverlies en lichte buikkrampen. Ook heb ik erge last van mijn darmen. Volgens mijn huisarts betekent dit niet perse dat er iets " mis" zou zijn. Bij 25% van de vrouwen komt in de beginfase van de zwangerschap een beetje bloedverlies voor. Dit kan lange tijd aanhouden.Het is dus afwachten of alles goed blijft gaan, maar dat geldt tenslotte voor iedereen! Succes, ik begrijp je onzekerheid, die heb ik natuurlijk ook!
 
Ik heb gelezen dat in het begin van de zwangerschap wel eens het ongesteldheids gevoel kan komen met krampen, maar of dit ook het geval is weet ik niet. ik zou de dokter of de verloskundige bellen en dat weet je het zeker. Veel succes.
 
HOI,

Ik wil jullie geen valse hoop geven, maarrr...

Bij mijn beide zwangerschappen had ik ook een zeurende buikpijn, alsof ik ongesteld moest worden. Vanaf het moment van de eisprong (en dus ook bevruchting...)
Het duurde een tijdje voor de test positief was (te weinig HCG in urine), en ook ik heb wat bloed verloren. Liep alweer met tampons rond... Het bloedverlies stopte echter, en na 36 dagen bleek de test positief...
Ben nu alweer 34 wkn....

Ik duim voor jullie dat het allemaal in orde is!!!!

Groetjes, Jaine
 
bedankt voor jullie reacties.
ik weet zeker dat de pijn van de baarmoeder komt.ben dan ook bij de dokter geweest en deze zegt dat ik moet afwachten omdat het nog zo pril is allemaal.maar omdat ik maar een heel klein beetje bloedverlies heb gehad zei ze dat dit wel een goed teken was.als het een miskraam zou zijn zou meer bloed moeten komen.het is afwachten dus of het allemaal goed zit.
 
Heb dit zelfde gehad tijdens mijn eerste zwangerschap. Deze liep helaas verkeerd.(windei) Bij mijn tweede zwangerschap gebeurde het weer, maar een echo bij de gyneacoloog (met 7,5 week) liet een goed en mooi kindje zien! Mijn zoon is inmiddels bijna 2. Dus wanhoop nog niet. Het hoeft niks te betekenen. Maar ik begrijp jouw zorgen
 
Terug
Bovenaan