pokkies....

A

Anoniem

Guest

Even mijn waterpokken showen!
Na een aantal dagen van verkoudheid en getroffen door de buikgriep(spugen en diaree)....ben ik nu getroffen door de waterpokken....
arme ik....en het is nog maar net begonnen..
zijn er nog meer die het al gehad hebben...?
groetjes een arme Mila...

Arme Mila, het zit je ff niet mee!!
Hoop dat je snel weer beter bent!!

liefs mike

Och gut, wat zielig hè. En ja hoor.....Siebe had het in januari jl.. Hij was toen een half jaar oud. Hij zat echt helemaal onder en had de pech dat een groot aantal pokjes ontstoken waren. HEt heeft bij hem dus erg lang geduurd voordat de plekken weg waren. Hij zou het theoretisch gezien nog eens terug kunnen krijgen, maar dan in een heel lichte mate, dus we zien wel.

Veel beterschap hoor....

Groetjes Fonske, Merijn en Siebe

Arme meid,
Ja Finn heeft ze ook gehad. Was aangestoken door z'n grote zus en hij was geloof ik een maand of 10. Hij had het niet zo erg dus zal ze nog wel es krijgen ben ik bang.

Als ze nou veel last heeft van de jeuk heb ik nog wel een middeltje. Een tip van het KDV. Dan moet je havervlokken in een washandje doen en natmaken.  Washandje uitknijpen en de pokjes met het sap  wat eruit komt  insmeren. Daarvan drogen de pokken sneller uit.
Finn had absoluut geen last van z'n pokken, maar m'n dochter wel. En die vond dat smeerseltje wel helpen tegen de jeuk.

Beterschap!

Tessie

Hai,

Nynke heeft het ook al gehad, toen ze net jarig was geweest. Ze had er ook behoorlijk veel maar na een week was alles al ingedroogd. Nu zie je nog een paar vlekjes op haar buikje, maar dat trekt na verloop van tijd ook wel weg. Ze heeft er weinig last van gehad. Ik heb het ingesmeerd met VSM calendulan emulsie en heb haar met zemelen in bad gezet (schijnt ook te helpen..)

Succes en beterschap ermee!

Groetjes,
Patty mv Nynke (14 mnd)

dat had ik niet verwacht dat er toch al wat kindjes de waterpokken al hebben gehad...
ik vondt het bij Mila al vrij vroeg.
Ze zeggen idd dat als ze het voor het eerste levensjaar gehad hebben,ze het weer terug krijgen.
Mila is 14 maanden,dus hoop dat ze er nu vanaf is.
Vooralsnog heeft ze er er niet veel pokken meer bijgekregen,dus wie weet valt het mee.
Vooral op haar rug zitten er veel.
Ik heb ook de emulsie van vsm.
groetjes piewie

Terug
Bovenaan