Poliep, over tijd, negatieve test

<p>Hallo allemaal, </p><p>Ik heb afgelopen week naar aanleiding van intermenstrueel bloedverlies een verwijzing naar de gynaecoloog kregen. Daar bleek uit onderzoek dat ik een poliep had, wat nu is verwijderd. Het bloeden is inmiddels gestopt. Ik zou rond 18 januari mijn menstruatie moeten hebben maar het is er nog niet. Ik hen voor de zekerheid een test gedaan maar die was negatief. Ik weet niet zo goed wat ik het beste kan doen. Mijn cyclus zijn verschoven door weghalen van de poliep? Heeft het zin om aankomende week weer te testen?  </p>
 
Hoi! Heb je toevallig ook je booster vaccinatie gehad? Ik hoor regelmatig om mij heen dat er vrouwen daardoor later ongesteld worden.

Ik zou zelf nog even een paar dagen wachten (tot de 25e ofzo). Als je dan nog niet ongesteld bent de gynaecoloog bellen. Zij kunnen je gerust stellen dat dit normaal is of ze vragen je langs te komen voor een controle.
Ik hoop voor je dat het mee valt en je gewoon snel ongesteld word!
 
Dankjewel voor je reactie! Ik heb 27 december 2021 mijn booster gehad inderdaad. Wij zijn bezig met zwanger worden dus als het weg blijft zou dan niet erg zijn ;-) Maar maak me toch ongerust omdat mijn menstruatie vrij regelmatig is. 
 
Terug
Bovenaan