A
Anoniem
Guest
zo voelde ik me vandaag! (en wel vaker)
ik ben gewoon helemaal op, en dan moet ik nu nog gaan werken tot 7 uur vanavond.
daar heb ik helemaaaal geen zin in!
Merel is zo actief, je moet er continu achteraan.
nee, mag niet! dat is hier echt de hoofdzin tegenwoordig.
en o,ja: niks zeggen en haar weghalen bij iets wat niet mag! dat werkt ook niet.
op den duur, ga je uit boosheid steeds harder roepen.
klinkt stom, maar ik ben blij dat ze vanmiddag naar het kdv gaat, eigenlijk had ik dan een vrije middag moeten hebben. kan ik een keertje bijslapen!
dus dat word vanmiddag ook nog eens ergeren op het werk.
hebben jullie dat ook wel eens, dat je het helemaal zat bent als een politie-agentje door het huis te lopen.
(nu kijkt ze me weer met een big smile aan, en dan is het weer een scheet... maar soms..)
ik ben gewoon helemaal op, en dan moet ik nu nog gaan werken tot 7 uur vanavond.
daar heb ik helemaaaal geen zin in!
Merel is zo actief, je moet er continu achteraan.
nee, mag niet! dat is hier echt de hoofdzin tegenwoordig.
en o,ja: niks zeggen en haar weghalen bij iets wat niet mag! dat werkt ook niet.
op den duur, ga je uit boosheid steeds harder roepen.
klinkt stom, maar ik ben blij dat ze vanmiddag naar het kdv gaat, eigenlijk had ik dan een vrije middag moeten hebben. kan ik een keertje bijslapen!
dus dat word vanmiddag ook nog eens ergeren op het werk.
hebben jullie dat ook wel eens, dat je het helemaal zat bent als een politie-agentje door het huis te lopen.
(nu kijkt ze me weer met een big smile aan, en dan is het weer een scheet... maar soms..)