poll op andere forum over "schrijfplicht"

A

Anoniem

Guest
ik heb de poll gevonden! hij staat op het mededelingenbord.

Dus als er hier meer zijn die het overdreven vinden dat je elke 2 weken iets moet schrijven, dan kun je daar je stem uitbrengen.

Helaas (voor mij) stond de optie "geen tijdlimiet" er niet bij.

Je had dat ook gewoon bij ons kunnen bespreken hoor. Maar wellicht vind jij het prettiger om direct hier naar toe te gaan om het hier te posten!

dit vind ik een vreemde reacite van je Annemiek. Ik heb het nml bij jullie besproken, wat wil je nog meer?

Dit berichtje staat hier voor diegenen die de poll wellicht niet konden vinden, net als ik.

Want de poll  is nou eenmaal niet makkelijk te vinden als je nog niet goed gewend bent aan het nieuwe forum.

Weet je wat het is Jannetje.... als je op het nieuwe forum zit, dan kan je daar gewoon posten voor iedereen die het daar niet kan vinden.
Het zijn inmiddels 2 aparte forums geworden. Er zijn er een paar die hier en daar nog kijken, maar de meesten die wilden zijn wel over. Niet nodig dus om hier ook nog eens extra te posten zeg maar.
Ik denk dat het tijd wordt om hier te stoppen met posten over het nieuwe forum. En dan bedoel ik door iedereen (door de lezers hier en daar en door de beheerders). Anders blijft het zo'n verwevenheid en dat is helemaal niet handig. En er ontstaat een strijd die ook niet nodig is. We maken het gewoon op beide forums gezellig. De meiden die hier zijn hier en de meiden die daar zijn daar.

Terug
Bovenaan