Polycysteus Ovarium Syndroom (PCOS)

A

Anoniem

Guest
Ik kom net terug van  een gynaecologische echo en het lijkt er sterk op dat ik hier last van heb.Nu ben ik heel erg verdrietig, want die folder is vreselijk! 30% meer kans op een miskraam, meer kans op baarmoederhalskanker etc etc. En heel belangrijk, ik kan niet gewoon zwanger worden nu. Morgen een bloedtest en ik ben benieuwd wat dan. Wat zijn jullie ervaringen, hoe reageerden jullie op Clomid etc etc.? Willen jullie er wat over vertellen? Thanks alvast, groetjes Lotje

Hey meis,

Wat een waardeloze uitslag voor je balen hoor..
Maar ik lees vaak mee op het forum als zwanger worden langer duurt denk dat er daar meiden zijn die hier ervaring mee hebben gezien de topics enzo.

Ik kan je hier niet verder mee helpen maar wil je heel veel sterkte wensen!

Liefs Tam

Hoi!

Zie het niet te somber in hoor, ik ben mama van 2 gezonde koters, en heb ook pcos. De eerste is na 5 maandjes clomid in mijn buik gekomen en de 2e zelfs spontaan, idem na 5 maand. Bij de eerste duurde het wel een jaar voor ik naar de gyn ging.
Nu gaan we voor de derde en loop ik weer bij de gyn want mijn cyclus ik knap onregelmatig.

Heel veel succes met zwanger worden!

Liefs Mamaloe

Hoi Lotje,

Ik kwam erachter dat ik PCO had toen ik een onderzoek had bij de gyn. Dit was overigens niet toen we bezig waren met zwnager worden. Bij toeval zag de gyn dat dit het geval was.

Ik ben van onze dochter binnen 2 maanden zwanger geraakt en alles ging ook goed tijdens de zwangerschap. Ik ben niet onder controle geweest bij een gyn en heb ook geen hormonen gebruikt. Dus daar kan ik je geen antwoord op geven.
Wat ik wil zeggen: maak je niet te druk en ik hoop voor je dat je heel snel zwanger bent.

Groetjes,
Heartje

quote: net getrouwd schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-08-2007 13:00:51'));

Ik kom net terug van  een gynaecologische echo en het lijkt er sterk op dat ik hier last van heb.Nu ben ik heel erg verdrietig, want die folder is vreselijk! 30% meer kans op een miskraam, meer kans op baarmoederhalskanker etc etc. En heel belangrijk, ik kan niet gewoon zwanger worden nu. Morgen een bloedtest en ik ben benieuwd wat dan. Wat zijn jullie ervaringen, hoe reageerden jullie op Clomid etc etc.? Willen jullie er wat over vertellen? Thanks alvast, groetjes Lotje

hey lotje

ik heb hetzelfde als jij ik heb nu vanaf maart al geen rd gehad. ik moet woensdag terug naar de gyn dan gaan ze kijken wat ze veredr kunnen doen .
wij zijn vanaf maart bezig met klussen.
als ik van de gyn afkom hoor je het wel hoe het is gelopen ik wens je veel sterkte en maak je maar niet druk( al doe ik dat ook wel hoor)

groetjes nicole

Jullie berichtjes zijn echt wel hoopgevend! Thanks daarvoor! Ik heb 30 augustus een afspraak en ik ga morgen 2 weekjes op vakantie naar Italie! Fijne timing dus, ff lekker weg! Nogmaals bedankt en ik kom daarna natuurlijk weer lekker meelezen en babbelen.. haha.  
groetjes Lot

Nou meiden, ik heb waarschijnlijk  ook het pco syndroom.  Het is nog niet helemaal zeker. Ik ben helemaal onderzocht vandaag en op de echo was te zien dat ik aan beide kanten meer als tien!! eitjes heb opgeslagen. Ze zijn er dus wel maar daar hebben we niks aan als er geen eisprong is he! De gyn durfde nog niet met zekerheid te zeggen dag het dit syndroom was vandaar dat ze nog niet heeft gesproken over een behandelingsmethode. Ik heb nog bloed moeten prikken voor van alles en nog wat en
30 augustus moet ik weer terug om de uitslagen te bespreken en de eventuele behandeling door te nemen.

Liefs Taat

Terug
Bovenaan