POOOO!!!

Sorry, kon niet eerder online komen, ben vrij en we waren weg.

Nope,nog niets.
Durf niet te testen,ben te bang voor een teleurstelling. Ik wacht denk ik vandaag en woe nog af. Had maandag 14 dagen geleden mijn ei gevoeld en een pos ovutest dus dan verwacht ik denk ik uiterlijk woe mijn ongi.

Spannend dus nog! Heb na zondag en maandagochten geen ongikrampen meer gehad. Zondag heel heftige pijn in onderrug en buik (echte ongipijn) en nu niets meer, heel apart.

Maar ik probeer geduldig te zijn.....
ik hou jullie op de hoogte.

Veel liefs Po

Jemig Po,

Ik wil je niet gek maken maar wat spannend....
Echt wat knap dat je zolang kunt wachten met testen. Ben morgen vrij maar gelukkig thuis pc, ga keihard voor je duimen en wat blijf je rustig, goed zeg je bent net zo ongeduldig als ik.
Liefs van mij.

He Po!

Ik reageer even hier op jouw reactie bij mijn bericht.

Zitten we samen in spanning!! Tot op heden nog niets, hoor. Vanmorgen nog een beetje prut, ik nog denken dat het eindelijk ging doorzetten, helemaal niets.
Maar ik heb verders helemaal geen symptomen zoals de vorige keren, dus ik snap er echt helemaal niets van!

Zou er dan toch een klein zaadcelletje zich achter een eierstok verstopt hebben???
Hoe meer ik erover nadenk, hoe leuker ik het zal vinden.
Maar ik ga er maar gewoon vanuit dat het niet zo is en wacht ik ongeduldig af wanneer het nou eindelijk eens echt gaat doorzetten.

Gr. Aar

Hoi Po,
Wat spannend zeg, en ook knap dat je nog niet getest hebt, zou ik niet kunnen laten geloof ik.
Nou ik duim heel hard voor je en laat je het ons weten?!?!
Liefs Annemarie

Terug
Bovenaan