Poosje terug alweer,

Hoi allemaal,

Alweer een poosje geleden dat ik hier op het forum mee lees, ik zie een hoop veranderingen maar ook nog een hoop dezelfde namen...

Zelf heb ik even een poosje in een dipje gezeten en me handen even overal vanaf gezet.

Vorige maand voor het eerst overtijd in bijn 2 jaar en na het testen meteen ongesteld... :(

Heb nu ongeveer 8 maanden clomid geslikt maar vanwege alle bijwerkingen ben ik overgestapt op puregon spuiten.
UIU maar dan zonder insiminatie.
Tot nu toe reageer ik niet echt en heb ik nog maar 1 eitje van 9 mm en zit op dag 10.

Oktober wordt een spannende maand mijn opa gaat erg slecht en kiest er voor om eutanasie   (weet ff de goede vertaling niet) te plegen.
Ook gaat mijn vriend zijn nier afstaan voor mijn schoonvader allemaal erg veel.. maar kan ik in iedergeval mijn zinnen op iets anders richten..

Ik ga voor jullie allemaal duimen dat we maar snel zwanger mogen raken!!!!

Liefs Suzanne

He meissie,
Het is niet niks wat jij allemaal meemaakt. Wat erg van je opa dat hij die moeilijke keuze heeft gemaakt. Is niet niks, heeft hij veel pijn? Ik hoop dat hij verlichting vind/heeft gevonden. En dat alles met je schoonvaders nier weer goed is. Wat goed van je vriend.

Heel veel sterkte en geluk met zwanger worden. Het is zo oneerlijk dat velen zolang moeten wachten. Geef de moed niet op. Ik krijg een heel apart gevoel van je berichtje. Weet niet of ik spiritueel ben aangelegd, maar ik denk dat jouw opa jullie van boven gaat helpen bij jullie kinderwens en dat het goed komt. Geef de moed niet op!!

Wij hebben 2,5 jaar geprobeerd een kindje te krijgen en ben uiteindelijk na de hsg scan 'spontaan' zwanger geworden van ons zoontje. Ik weet hoe het is om elke maand weer die rot ongesteldheid te krijgen, de teleurstelling, machteloosheid en het verdriet dat het bij iedereen lijkt te lukken behalve bij jou.

Heel veel sterkte, houd moed, het komt goed.

Liefs cerise

Terug
Bovenaan