Pop gezocht

Hallo dames,

De titel zegt het eigenlijk al: ik zoek een pop.
Niet zomaar een pop, maar een mooie pop. Nou weet ik smaken verschillen, hoe weet je nou wat voor pop ik bedoel.... Ik weet het eigenlijk ook niet precies . Ik wil een pop kopen voor Jasmijn, maar niet een gewone pop zoals een baby bjorn. Daar hou ik echt totaal niet van. Ik zoek zo'n pop die je vroeger had. Liefst met een zacht lijf en een beetje een mooi toetje.
Ja ik weet het het klinkt heeeel erg vaag! Kan er niks aan doen.
Ik heb al op marktplaats en google gezocht, maar kan niet de goeie vinden.
Zijn er mensen met tips?

Liefs Trudi

Hoi,

Ik weet wel welke je bedoeld hoor. Ik heb m hier nog liggen van mijn kindertijd haha.
En inderdaad gewone andere poppen, ik had ooit een baby born of hoe zo een ook heet maar daar vond ik niks aan.
Al die poppen die kunnen plassen, eten, drinken, die praten en waar tandjes van groeien daar vind ik persoonlijk ook niet veel aan.

Maar goed om terug te komen op je vraag. Ik heb nu een elfje pop van prenatal. Die is nog helemaal zacht en Myrthe is er gek mee.

Liefs Reneke

Zoals ik in het andere topic over Sint speelgoed al schreef, vind ik de Corolle poppen erg mooi. Mijn oudste heeft er een vanaf 18 maanden, die ze dus ook gekregen heeft toen ze 1 1/2 jaar was. Het is een kleine pop, die ze toen al goed vast kon houden.
En Renske krijgt er nu een vanaf 0 maanden.

Hoi, ik weet niet of dit je smaak dan misschien is:

Daantje heeft een hele mooie zachte pop van little rubens barn

Die zijn handgemaakt en kosten ongeveer € 45, maar zoooo mooi en niet te vergelijken met Baby Born waar ik ook helemaal niet van hou,

Groetjes Femke

De website heet trouwens www.rubensbarn.com en dan ga je naar little rubens, deze pop is trouwens ong. 40 cm.

Succes! Ik ben zelf helemaal weg van deze poppen!

Bedankt voor de reacties, maar het is toch nog steeds niet echt wat ik bedoel....  Sorry.

@ Reneke: Die pop van de prenatal is idd erg leuk. Ik heb er ook 1 van, alleen dan zonder vleugeltjes.

@ Reisa: Ik heb even naar de Corolle poppen gekeken, maar dit is het toch ook net niet...

@ Femke: Die little Rubens Barn pop is ook errug leuk! Ga daar toch eens verder naar zoeken.

Heb even weer verder rond gegoogled en kwam deze pop tegen.

Dit is toch meer in buurt van wat ik zoek. Hoewel ik het hoofd toch nog iets te baby bjorn-achtig vind ......... denk dat ik het zoeken staak...........begin door te krijgen dat ik een beetje te kieskeurig ben.  Denk dat ik  mijn pop van vroeger in mijn hoofd heb....... die mijn moeder heeft weggegooid . Misschien heeft deze zoek actie te maken met een niet verwerkt jeugdtrauma

Terug
Bovenaan