pop poli

Net intake gehad bij de poppoli. Het komt erop neer dat nu bij ggnet een diagnose wordt gesteld voor mijn psychische gesteldheid en bij de poli reiken ze me handvatten voor de begeleiding omtrent de zwangerschap en met name na de bevalling. Zo bieden ze een interventiecursus aan over moeder baby relatie. Ik hoop dat niet nodig te hebben en zelf in staat te zijn een band op te bouwen met mijn kleine jongen....hier ga ik toch eigenlijk wel van uit.

Morgen kan ik ook eindelijk naar de fysio voor mijn lekkere baarheupen....nieuw probleem: stressincontinentie.....heel gênant......hopelijk krijg ik een paar goede spierversterkende oefeningen.

Maar goed, alle instanties bij elkaar optellend vraag ik me af waar ik de rust vandaan moet halen die me door de psychiater werd voorgeschreven.....gelukkig deze week nog een gesprek op mijn werk.

Sorry voor het lange verhaal, word wat moe van dat heen en weer geklemd (en dat ook nog eens allemaal op mijn fietsje...in de regen....zeur, zeur, zeur)

Liefs appeltje
 
Fijn dat je eindelijk je intake hebt gehad! Volgens mij valt bij jullie de wachtlijst nog wel mee, hier bedraagt hij 1,5 jaar!!! En uit ervaring denk ik ook dat het heel goed is dat je een interventiecursus gaat krijgen. Ik ben zelf na de bevalling van de jongste helemaal ingestort. De hormonen doen gewoon hele rare dingen met je waar je meestal zelf geen invloed op hebt. En zo ben je alvast een stuk voorbereid.

Wat vervelend dat je last hebt van stressincontinentie! Ik had er nog nooit van gehoord. Hopelijk kan de fysio iets voor je betekenen.

En lekker komen zeuren hier hoor, doe ik ook :)
 
Terug
Bovenaan