popconcert

Hallo meiden,

Ik zou als ik 20 weken ben nog graag naar een concert van The Brandos (wie? The Brandos,een fantastische groep)willen maar weet iemand of dit schadelijk cq vervelend is voor mijn kindje?

groeten van Anke.
 
Ze kunnen al met 16 weken geluiden van buitenaf waarnemen.
Het is niet schadelijk maar de meeste kleintjes zijn wel heel gevoelig voor lawaai. Dus grote kans dat je heel de avond gestampt wordt.

gr,
Prize
 
Heb ik net gevraagd aan de vk. Kan geen kwaad, maar je moet natuurlijk niet direct naast de boxen gaan staan of zitten. Ik zou sowieso gaan zitten als ik jou was. En verder, je voelt het zelf wel. Ze zei tegen mij dat het wel kon zijn dat je kindje wat onrustig werd van de harde muziek, en daardoor extra gaat bewegen. Nu ben jij net in die periode dat je hem kunt gaan voelen (20 weken), dus misschien voel je het nu allemaal wat harder of "pijnlijker". Maar als je daarna lekker rustig doet, komt alles weer goed.
Geen idee wie The Brandos zijn, maar in ieder geval heel veel plezier!!!
 
Ik ben tijdens de zwangerschap van beide kindjes regelmatig naar concerten geweest en 2 goed horende kindjes gekregen hoor, het kan echt geen kwaad zolang je maar naar je lichaam luistert en niet vooraan gaat staan in de drukke massa (met het oog op ongelukjes met ellebogen enzo) en niet voor de boxen gaat staan. Je kindje zal zelf wel aangeven of hij/zij het prettig vindt of niet. Heel veel plezier en let niet teveel op van die bovenstaande berichtjes. Groetjes.
 
Terug
Bovenaan