Popconcerten

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Mijn man en ik wilden eigenlijk na de zomer voor een tweede kindje gaan, maar we hebben besloten dat het ook niet erg zou zijn als het eerder raak  is.
We hebben nu allebei zoiets van: ach we zien wel.

Nu ga ik 2 juni naar het concert van Celine Dion en ik vraag me toch af, stel dat ik dan wel net zwanger ben, zou dat veel schade toe kunnen brengen aan het ongeboren kindje?
En maakt het nog veel uit hoever je dan bent?
Kunnen jullie mij daar advies over geven?

Alvast bedankt.

Groetjes, Anna
(mv Iris)

hallo Anna ik durf het niet te zeggen of slecht is of niet maar ik denk dat het geen kwaad kan!!!  maak je niet te druk erover en geniet van het concert!!!! wees gewoon iets voorzichtiger dan anders!!! ik hoop voor je dat het snel raak is groetjes xxxxjes springkikkertje

Hoihoi,

hangt er natuurlijk vanaf hoever je bent, maar veel schade oplopen zal wel mee vallen, zeker omdat het geen rock concert is maar 1tje van Celine Dion......................hihihi!
Is toch over het algemeen beschaafd publiek, en een vrij rustig muziekgenre.............
Veel succes met zwanger worden en veel plezier met het concert!!!

Groetjes Rimke

Hoi,

Ik ben toen ik zwanger was van onze dochter met 34 weken naar  de  concerten van Guus Meeuwis en Robbie Williams geweest!

Stel dat je nu zwanger zou zijn dan ben je 4 maanden!
Ik denk dat je je daarover geen zorgen hoeft te maken.
Het kindje hoort de geluiden toch gedempt...

En daarbij...je gaat niet niet naar een hardrock concert...

veel plezier 2 juni!!!

Hoi

Ook ik ben 2 weken terug zwanger  naar een concert van Di-rect geweest. Als je niet te veel heen en weer gaat springen en tegen de boxen aan gaat staan, zal het wel los lopen.

Essy (11,6 weken)

Hoi!

Wat een snelle reacties van jullie!
En gelukkig ook wel positief!
We gaan er gewoon voor, en zoals ik al eerder zei, we zien wel.

Morgen komt mijn vriendin op de thee, zij is nu ongeveer 10 weken zwanger van de eerste en ik ben erg benieuwd naar haar verhalen.

Het begint echt steeds meer te kriebelen!

Oh ja, Iris wil trouwens wel graag een broertje hahaha!

Groetjes, Anna

Hallo,

Ik ben nu 14 weken zwanger en heb een kaartje voor pinkpop(dan dus 6 maanden)  . Volgens de verloskundige kan het geen kwaad. zolang je maar niet te dicht bij de boxen gaat staan. En je voelt het waarschijnlijk ook zelf wel aan.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt

Groetjes Jen

Terug
Bovenaan