Popje gezocht, zonder batterijen & geen baby born

Hoi meiden,

We willen onze dochter voor sinterklaas een mooie pop geven met haartjes en een rieten poppenwagentje. Ze heeft er wel een aantal popjes maar die zijn allemaal kaal. Nu hou ik zelf helemaal niet van babyborn, die vind ik niet zo origineel eerlijk gezegd. Zijn er nog meer meiden die van iets aparters houden? Het hoeft geen supergoedkoop popje te zijn, ik vind bijvoorbeeld die van sigikid erg leuk, Ik ben benieuwd naar de tips!

Liefs Femke

heb je toevallig het bart smit boekje thuis?
daar staat een pop in, met haar.
1 nadeel... hij is groter dan je dochtertje hihihi
bij bart smit zelf hebben ze ook heel veel andere poppen.
ook poppen met haar.
kijkje waard.

wij hebben toevallig gisteren een popje gekocht.
geen stof maar een echt popje wat kan drinken, plassen en ook in bad kan.
als ons 2e kindje dan geboren is, kan nathalia ook een moedertaak op zich nemen, door de pop te verzorgen.
we hebben een badje, kinderstoel, buggy, en wiegje er bij gekocht. alles wat een echte baby dus ook nodig heeft.
hartstikke leuk. alles bij bart smit.

succes met zoeken :D

liefs, do

He Femke,

Waarom moet het een pop met haartjes zijn? Heb je daar een speciale reden voor?
Onze meid heeft een corolle pop. Deze heeft een zacht lijfje, maar geen haren. Haar pop gaat werkelijk overal mee naartoe.Ze gaat ook mee naar bed. Een kale pop vind ik dan wel prettiger. Maar er zijn van dit merk ook poppen met haar.
Het zijn wel best prijzige poppen,maar gaan ook lang mee. Mijn achternichtje heeft er ook een gekregen toen ze 1 werd.Ze is inmiddels 8 en haar pop leeft nog steeds na een zeer intensief leven.

Succes met zoeken
Groetjes Anne

De poppen van Corolle zijn idd. mooi. Renske heeft een eerste popje ervan, helemaal stof, alleen gezichtje is zacht 'plastic'. En Emma heeft een babypop zonder haar, helemaal van 'plastic' en die kan in bad. Die heeft ze gekregen toen ze anderhalf was. Het is een niet zo grote pop, die ze toen goed vast kon houden.

Terug
Bovenaan