<p>Mijn dochter krijgt binnenkort een poppenhuis, ze is bijna jarig en wordt 3 jaar Ze speelt nog niet op haar kamer, ik vermoed dat dat nog even zo blijft en we vinden het prima.. echter is hier geen ruimte voor een heel groot poppenhuis neer te zetten (er staat hier al een keukentje enz..) Dus dacht ik aan een “meeneemhuis” wat makkelijk opruimt, zoals dat van Playmobil, het is niet zo prijzig (30 euro) of een houten meeneemhuis maar die zijn meteen een stuk duurder (vanaf ongeveer 60euro) ze speelt ook heel vaak met haar blokken en popjes op de speelmat, dus misschien ook een idee om leuke meubeltjes te kopen in hout, maar dan zonder ‘echt’ poppenhuis door de kamers bvb te markeren met blokken, maar ik weet niet of dat even leuk zal zijn voor haar… het idee is als ze eenmaal op haar kamer speelt en een poppenhuis erg leuk vind ze wel een mooi groot krijgt voor op haar kamer. Het Duplo huis lijkt me ook erg leuk voor deze leeftijd, maar niet zo handig om in te spelen? Aangezien het altijd moet opgebouwd worden, en mss wel afbreekt tijdens het spelen. Het lijkt me echt wel wat voor haar want haar Duplo popjes doet ze praten met elkaar enz, heel leuk om te zien</p>