poppenmama

A

Anoniem

Guest
hebben jullie ook van die poppenmama's in huis?
Joyce loopt hier de hele dag met haar baby rond.
In de wagen,uit de wagen,kleren aan en uit en owee als het niet lukt.

We weten in ieder geval wel een cadeautje voor haar verjaardag.Nu heeft ze een baby-born met een zacht lijfje ,dat wordt nu dus een echte met een hard lijfje en een echte poppenwagen (nu heeft ze een houten loopwagentje).

Groetjes Jessica

Leuke foto's Jessica!!!

Hier ook zo dametje met haar pop hoor. Ze heeft er 2 een zachte (weet het merk ff niet meer) en een babyborn. Soms moet zelfs de pop mee naar bed. Na een half uur pluk ik de pop dan weer uit bed!
Ze kan alleen de pop niet zelf aan-en uitkleden maar ja daar heb je dan weer mama's voor!!
Van de week had de pop gepoept!! haha lag helemaal in een deuk, Jennifer zei: pop poep, dus ja die moest dus een luier om...hahaha..leuk he die meiden...

Jennifer heeft ook een houten poppenwagen en daarmee loopt ze regelmatig door het huis te paraderen. Het is echt een meisje-meisje hoor, zo schattig!!!

gr. ilone

Hoi,

Ik moest lachen bij het zien van dit topic, want we hebben hier in huis geen poppenmama, maar een poppenpapa:

Deze foto is net genomen. Bas loopt het liefste de hele dag te leuren met de pop van Eva (is trouwens nog mijn oude pop van vroeger). Flesje geven, kleertjes uittrekken... Maar het liefste stopt hij haar in de buggy en gaat hij rondjes met haar door de kamer lopen.

Groetjes, Karin

haha Karin, grappig he!! Mijn neefje  heeft ook een buggy maar daar gaat dan Bumba in. Zo grappig!! Hij was toen zo bijna 2 jaar, nu is zijn favoriete Thomas de trein en de buggy is inmiddels weer opgeruimd, hij is nu 2,5 jaar.

gr. Ilone

quote: mama van eva en bas reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-02-2009 09:15:05'));

Hoi,

Ik moest lachen bij het zien van dit topic, want we hebben hier in huis geen poppenmama, maar een poppenpapa:

Deze foto is net genomen. Bas loopt het liefste de hele dag te leuren met de pop van Eva (is trouwens nog mijn oude pop van vroeger). Flesje geven, kleertjes uittrekken... Maar het liefste stopt hij haar in de buggy en gaat hij rondjes met haar door de kamer lopen.

Groetjes, Karin

Nou Karin, Bas is een superpapa!! Dat zie ik zo al wel. Lief hoor!!

Dit is Marissa met Liesje, haar poppenkind

en als Marissa bij papa wil liggen dan wil Liesje weer bij Marissa liggen

Ook Benthe is een echte poppenmama!!! Heel de dag de baby's in en uit hun wagen halen, knuffelen, kussen en zelfs samen koekjes eten.
Benthe kijkt ook helemaal verliefd naar haar baby!!!

Eeen aantal foto's van mijn kleine poppenmoedertje!!!

Lief he!!!

Groetjes Martine en Benthe

Terug
Bovenaan