poppetje71

Nee, nog niet, wilde ik dit weekend gaan proberen!
Ik laat je wel weten hoe het gegaan is! Volgens mij gaat ze het idee hebben dat ze mag spelen en gaat ze liggen draaien!
Ben dus benieuwd!

Grtz. Poppetje71

Hai Stephanie,

Zoals ik al had verwacht gebeurde het ook; ik heb haar net om 15.30 u in bed gelegd, op haar buik en ze wist niet wat ze er mee moest!! Ze keek een beetje om zich heen en achterom, zo van; ja leuk mama maar wat moet ik nu doen??? Daarna werd het mopperen, beetje opzij hangen maar haar draai vond ze niet. Ik heb haar dus maar weer op haar rug gelegd en binnen 3 tellen was ze vertrokken.
Tja, ik kan het vanavond nog een keer proberen maar ik vrees dat ik hetzelfde tafareel krijg.
Tis ook niet dat ze 's avonds niet goed inslaapt, integendeel, meestal is ze meteen vertrokken. Ze wordt alleen zo vaak wakker 's nachts (vannacht ook weer een keer of 6) en valt dan niet meer zo vanzelf in slaap.
Morgen ga ik toch echt even achter een osteopaat aan. Als die constateert dat er geen verborgen bewegingsblokkade of zoiets is, dan zullen we de strengere, consequentere methode gaan toepassen want ik dit houd ik ook geen  maanden meer vol.

Grtz. Poppetje71

sorry dat ik ff inbreek, maar ik leef erg met je mee poppetje71. Ik schreef eerder al dat Lukas van de ene op de andere dag beter is gaan slapen en het gaat steeds beter. Afgelpen zaterdagnacht heb ik hem helemaal niet gehoord en is hij pas om 8.30 wakker geworden. Echt ongelovelijk! maar nu kan ik wel een 'gouden' tip geven.

Inderdaad, buikslapen. Alleen Lukas draait wel zelf op zijn buikje. Als ik hem wakker op zijn buik neerleg dan komt hij moeilijker in slaap.

Het werkt niet elke nacht en ook bij mij zijn er nog regelmatig gebroken nachten maar mij valt het echt op, als hij op zijn buikje slaapt (ook overdag) slaapt hij een stuk beter.

Annemieke

O, en met name de eerste nachten vond ik het doodeng, en ook nu controleer ik nog veel meer of het goed gaat, maar zoals gezegd. Hij draait zelf op zijn buik. Ik kan moeilijk midden in de nacht gaan controleren of hij nog op zijn rug ligt.

Annemieke

Terug
Bovenaan