Poppetje71

Wat naar dat je een miskraam hebt gekregen tijdens je studie. Sowieso een miskraam lijkt me vreselijk! Wel goed van je dat je toch je studie verder bent gaan doen! En super natuurlijk dat je nu Isa hebt!!!!!
Ik was ook de 1e 4 maanden super misselijk, dus  daarom doe ik het 2e jaar nog een keer over, maar dan nu in deeltijd. Mijn stage heb ik wel helemaal afgerond, maar dat doe ik nu ook nog, omdat dat natuurlijk het leukste is en ik er anders een heel jaar uit ben. Gelukkig werk ik verder niet, dus heb ik alleen Twan en mijn huiswerk (zowel school als huishouden) Ook dat vind ik best wel zwaar, maar tot nu toe lukt het allemaal nog.
Jij nog succes!
Groetjes Maaike

Hai hai,

Ja, ik vond mijn stages ook het allerleukste, daar doen we het voor of niet? Als ik nu met een half jaar extra stage lopen de opleiding zou kunnen afronden, ipv al die verslagen nog af te maken, dan zou ik het zó doen! Maar ja, da's geen optie dus we moeten echt effe doorbikkelen.
Ik schat in dat ik in september mijn papiertje wel in ontvangst kan nemen. Ik ben nu bijna  zover dat ik al mijn Pabo-spullen weer eens goed op orde ga maken en ga starten met een makkelijk verslag, om de spirit er weer in te krijgen zullen we maar zeggen!

Wanneer ben jij dan ongeveer klaar met de studie?

Grtz. Poppetje71

Hoi hoi,

ik moet nog 2 jaar,  omdat ik de 2e overnieuw doe en gewoon de volledige 4 jarige opleiding doe! Helaas nog 2 jaar bikkelen, die tentamens vind ik het ergst, voor de rest kan ik er wel mee leven. hahaha. Kop op! Nog even bikkelen en dan kun je volledig aan de slag! We gaan er gewoon voor!  

Groetjes Maaike

Terug
Bovenaan