Portomenee gestolen

A

Anoniem

Guest
Wat heb ik een klo#% avond achter de rug zeg!!

Zoals altijd ga ik vanavond boodschappen doen en bij het afrekenen merk ik dat ik een tas, krat en het ergste van alles mn portomenee mis.! tas hing nog aan de kar!!!!!
Eerst ga je aan jezelf twijfelen en ik in de auto kijken of het daar nog lag Nou nee natuurlijk!!!!!!!!!!!
Heb naar huis gebeld Ron wist het ook zeker alles meegenomen ik eerst naar huis geld gehaald voor boodschappen en nlater met bedrijfsleider videobewakingsbeelden bekeken
Daar merken we ineens op (kan je nagaan hoe je geheugen werkt) dat ik een rode tas had met daarin een krat en een paarse prenataltas. Dus ze moeten de paarse tas eruit hebben gehaald en de rode tas met krat en portemonee hebben meegenomen, vond ik al zo raar! Maar toch.....
Verder niets kunnen achterhalen want ze hebben niet in heel de winkel camera's
Na het inladen van de boodschappen zet ik mn karretje terug haal ik er een muntje uit   en niet de 50 ct die ik er in heb gedaan
Thuis besef ik me pas dat de staat van de tas veel slechter is dan mijn orginele dus het kan niet anders of er moet een kar wissel zijn geweest

Het grootste probleem van dit alles is dat in mijn portomenee werkelijk alles zit,
Diverse bankpassen (gelijk alles geblokkeerd) verzekeringspassen; Identiteitskaart en mn rijbewijs. We hebben al melding gemaakt bij de politie moeten morgen officieel gaan aangeven. Later heb ik het filmpje voor mezelf nog eens afgespreeld en heb een idee waar het gebeurd kan zijn, de vraag is in hoeverre er vd andere partij opzet in het spel is Hopelijk hang er morgen iemand ad lijn
Enkel de shampoo die ik als eerste in de kar heb gezet zit nu niet bij de boodschappen

Sorry voor het lange verhaal maar dit is voor mij gelijk een manier om van me af te schrijven want o meiden wat zit ik te balen!!!!!!!

Ik hoop dat alles gauw op zn pootjes terecht komt

groetjes
Achnita

Ohhh wat K%($*$*&(^#)RQ zeg!!

Ik kan me helemaal voorstellen dat je nu wat wil doen maar je kunt niets want het is bijna nacht! Dus loop je waarschijnlijk over van adrenaline!

Hopelijk is er idd geen opzet in het spel en hangt de eerlijke vinder morgen aan de lijn!

Misschien kunnen ze adhv de camerabeelden die ze wél hebben achterhalen wie de andere persoon is met een prenatal tas??

Veel sterkte en hopelijk komt alles weer goed!

Groetjes Saskia

o meiden, wat heb ik ellendig geslapen, alles spookte door mn kop heen.....
HOE HEB IK ZO STOM KENNEN ZIJN!!!!!!
Ron heeft 4 dagen id kost gezeten dus die is vandaag lekker vrij daar ben ik wel blij om nu kunnen we alle hectiek samen aan, maar ik had de dag wel anders voorgesteld
We gaan zo nog de beelden bijde super bekijken en hopen dat we wat wijzen worden
Ik hou jullie op de hoogte ok

groetjes
Achnita

hoi Achnita,

jee meid wat een drama! En wat ontzettend laf aangepakt zeg door de dieven..gewoon je kar verwisseld grgrgr.
Dat kan echt iedereen gebeuren zonder dat je het merkt. Ik heb zelf ook wel eens de verkeerde kar gepakt en zag dat pas een paar meter verder toen ik er wat ik wou leggen en het niet mijn boodschappen waren...
Maar jee je portemonnee, daar zit echt alles in! Wat een ramp!

Nou ik hoop voor je dat het allemaal goed komt en in ieder geval veel sterkte met alles regelen.

groetjes Tamar

Jemig he!!!!   Wat erg zeg... hopelijk kunnen ze nog wat op de videobeelden terug vinden!

Succes meid, wel lekker dat je vent vandaag thuis is!!! Samen de ellende delen!

groetjes Ilone

Ik kan daar zo boos om worden. Blijf met je tengels van andermans spullen af. Ik moet er ook niet aan denken om mijn portomonnee te verliezen. Zoals bij iedereen zit bijna alle belangrijke spullen in mijn portomonnee!!!

Maar eh, 1 goeie les. Voortaan je portomonnee bij je steken, of in een handtas bij je dragen... Dan kan het ook nog gejat worden, maar de kans is een stuk kleiner.

succes met alle rompslomp!

Terug
Bovenaan