Portrait Place

Hoi,

in 1 van de vele gratis dozen zaten bonnen voor een gratis fotosessie met 1 vergroting bij portrait place. Dit kun je tot 2 jaar ieder half jaar laten doen. Ik heb nu voor volgende week zaterdag een afspraak gemaakt voor Mats.

Heeft 1 van jullie al ervaring met portrait place? ik hoor namelijk goede en slechte verhalen.
Laatst hadden we van Mats met zijn neef foto's laten maken bij een fotograaf, nou dat was dus helemaal niets. Was in een kwartier klaar. werd dus echt geen tijd genomen. Hij lacht dus ook op geen enkele foto, en dat is knap!
Ik hoop dus dat het bij portrait place beter is. we gaan in ieder geval voor die gratis foto .

Groetjes Martinique

Hai

Wij hebben het ook gedaan. Op zich wel leuk, maar het is te verleidelijk om niet meer foto's te nemen. Foto's van je uk zijn altijd leuk... en ze laten liggen is erg moeilijk. Achteraf had ik er best minder willen nemen, maar daar kiezen is zoooo moeilijk! En dan had ik nog een kennis die ons hielp, daar kan ik makkelijker nee tegen zeggen en eerlijk zijn!
Ben benieuwd hoeveel foto's je gaat nemen!

Echt wel leuke foto's hoor!, Dat wel.

Rosanne

Hoi Martinique,

Ik ben het niet helemaal eens met Woedel...
Wij hebben ook bij Portret Place een fotosessie gehad.
Er zijn 9 foto's gemaakt, als je dan komt kijken ligt alles al afgedrukt klaar.
Ik kon nou niet echt zeggen dat ze heel erg bijzonder waren, we hebben er dus maar 1 gekocht (à € 35,- voor een foto van 20 x 30 cm) en de rest daar gelaten, buiten de gratis foto dan... maar het voelt wel een beetje lullig om ze de rest te laten houden dus sterk in je schoenen staan en alleen kiezen wat je echt mooi vindt.
Het hangt natuurlijk ook erg af van de kunde en het oog van de fotograaf want ook al stond mijn ventje erop, ze waren net niet écht leuk en dat beetje extra verwacht ik wel bij een professioneel fotograaf.

Groetjes en succes

Simone

Hoi,
wij hebben het ook gedaan. De gratis foto was erg leuk. De andere foto's ook trouwens. De fotograve deed erg veel moeite om de foto's leuk te maken en om hem aan het lachen te krijgen. Je hoort veel dat ze zo duur zijn, maar mijn schoonzusje heeft bij een andere fotograaf een fotosessie gedaan en 9 foto's gekocht. Die was nog duurder uit. Hier krijg je namelijk de fotosessie al gratis en 1 gratis uitvergroting.
Die van 25x30 zijn 35 Euro per stuk. Wij hebben er 1 genomen, zo hadden we eigenlijk 2 foto's dus voor 35 Euro. Twee weken later werd ik door hen gebeld dat er nu een actie was, dat we de resterende foto's voor 15 Euro per stuk konden kopen, met nog kleine foto's er voor nop bij.
Kortom: hier een positieve ervaring.
Groetjes Veerle

het ligt er denk ik maar net aan in welke stad je ze laat maken. Mijn buuv heeft van haar dochter hele mooie foto's met allerlei attributen erbij, echt heel grappig met veel zorg gemaakt, met een hoepel, bal etc. Deze zijn in utrecht gemaakt, elke fotograaf is natuurlijk anders. Succes ermee, ik ga ze binnenkort ook laten maken, je bent niet verplicht meerdere foto's te nemen, dus echt aleen de foto kopen die je echt leuk vindt, en als je er een paar wilt, vantevoren met jezelf een deal sluiten over het aantal en budget, en je daar gewoon heel streng aan houden

Hoi,

Ik heb er gewerkt als fotografe.
Is wel een aantal jaren geleden hoor, toen had ik zelf nog geen kinderen.

Ik moet zeggen dat het best wel duur is en ik begreep toen zelf de mensen niet die voor honderden euro's kochten. dat zou ik zelf nooit doen dacht ik. totdat ik zelf een dochtertje kreeg 3 jaar geleden. Toen ze een jaar was heb ik een hele serie laten maken.( dat is de leukste leeftijd)  Dat doen ze altijd. je bent dan tot niks verplicht. Alle foto's zijn ook al afgedrukt, ja en als je ze dan komt bekijken dan ben je verkocht. Ze stond er zo mooi op. Ik heb de hele serie genomen. Nu hangen er nog steeds foto's van in mn kamer. iedereen die ze voor het eerst ziet zegt ook wat een mooie foto's.

Mijn 2e dochtertje is nu 4 maanden. Alss ze straks ook ongeveer 1 jaar is, wil ik van haar ook weer een serie laten maken.

Ik ben ook wel eens bij een andere fotograaf geweest, maar net als jij zei die nam er echt de tijd niet voor. En dan is een foto ook duur.

Op het kinderdagverblijf worden ook ieder jaar foto's gemaakt. daar stond ze ook leuk op.

Ik ben benieuwd hoe ze zijn geworden. Wanneeer heb je een afspraak?

Groetjes Jessica

Ik heb ook zo'n bon gekregen ja. Zat nog te twijfelen wat ik er mee zou gaan doen. Want we krijgen binnenkort ook nog een sesie met de familie, stond al op de planning. Maar van de andere kant, een mooie gratis foto is natuurlijk niet weg! Alleen ik denk niet dat ik sterk genoeg in mijn schoenen kan staan om alleen die foto te pakken?!?! En tja, is dat ook wel de bedoeling?
Is er iemand bij de fotograaf in E`hoven geweest, want deze zou voor mij het dichtsbij zijn... Ervaringen?!?!
Groetjes!

Hoi,hoi,

Volgens mij heb ik ook ergens zo'n bon liggen. Maar bij ons komt er regelmatig een fotograaf in de supermarkt. Je krijgt dan ook een gratis foto en de rest van foto's zijn vrijblijvend om te kopen.
Deze foto is ook gemaakt door een fotograaf in de supermarkt, Evi was hier 5 weken. Vorige week heb ik weer een foto laten maken. Ben benieuwd hoe die zijn geworden.

groetjes Sonja

Terug
Bovenaan