Portret

Hoi hoi,
Omdat ik nog meer ervaring op wil doen voor mijn opleiding fotografie ben ik altijd op zoek naar mensen die voor mij model willen staan. Nu leek het me ook erg leuk om moeders met baby een keer te fotograferen, dus als het je leuk lijkt om een mooi portret te hebben van jou en je baby mail me dan eens. Dan kom je in de studio en maken we een aantal foto's en daar zoeken we dan een mooie uit en die krijg je gratis van mij.
Kijk eens op www.sandravanantwerpen.nl voor meer informatie en mijn e-mail adres.
Ik hoop op veel reacties!
Groetjes Sandra van Antwerpen
 
Sandra,

Wellicht is het handig als je aangeeft waar je woont of dat je bereid bent om naar de moeders en kinderen toe te komen voor het maken van de foto's.

Groetjes
Astrid
 
Hoi Sandra. Het lijkt mij heel leuk,maar doe je het alleen in de studio of ook aan huis? En evt. in het weekend? Je kunt me mailen op chantalhutten@home.nl
groetjes van Chantal en senna, 7 maanden.

Ps: en foto's met de papa en de kleine en of met drieen?
 
Hallo,
Als je model wilt staan, mail me dan. Ik woon in Nieuwe Tonge maar de studio van mijn stage-adres is in Zierikzee.
Heb je interesse, laat het me dan weten. en zou je willen dat ik naar jou toekom kun je me altijd even mailen en dan kunnen we daarin overleggen.

Groetjes Sandra van Antwerpen

www.sandravanantwerpen.nl
info@sandravanantwerpen.nl
 
Terug
Bovenaan