portrettekening

A

Anoniem

Guest
Hallo! Ik heb inmiddels van mijn hobby mijn werk gemaakt. Ik ben portrettekenares. Vaak krijg ik de opdracht om kinderen of baby's na te tekenen. Ik ben heel betaalbaar en er word alleen betaald als de klant tevreden is. Voor meer info http://portrettekening.webnode.com/

Snap er ook niet veel van... De meeste zijn voor hun eerste kindje aan de klus... Bovendien is het geen marktplaats hier, maar een forum voor meiden die graag zwanger willen worden...

Lotte, ik denk dus dat jouw topic hier erg misplaatst is...

nou idd volledig misplaatst en een lekkere trap na voor iedereen die al zolang bezig is om zwanger te worden!!

Ik had ook al een berichtje willen plaatsen maar bij nader in zien had ik hem weer gedelete omdat ik dacht: "nou Lynn, da's niet zo aardig".

Kijk Lotte, het is natuurlijk fantastisch dat je van je hobby je werk hebt kunnen maken maar de meeste van ons zijn al een heel tijdje bezig om een eerste kindje te mogen krijgen of zitten in de mm en dan is dit niet zo leuk om te lezen..... Heel confronterend!

ja echt lullig.... lees voortaan voordat je 'ongewild' gaat adverteren, eventjes waar je het plaatst

Ik sluit me er helemaal bij aan!
Is niet tof en zeker confronterend!

Terug
Bovenaan