posistiekleding voor de grotere maten

Ik ben op zoek naar een winkel (liefst in regio Delft/ Den Haag) met
positiekleding voor de grotere maten. Ik heb normaalgesproken maat
48/50 van broeken. Maar langzamerhand pas ik niet meer in mijn broeken
(14 weken zwanger).



Heeft iemand een goede tip?



Groeten Sandra.

 
Hoi,

Miss Etam, Sommige Cen A winkels hebben een positiemode afdeling, Prenatal heeft de XXL (schijnt mt 50/52 te zijn). Ik was laatst bij Ulla Popken (grote maten zaak) Daar kon je ook kleding laten vermaken door een coupeuze. Op aanvraag deden ze ook wel eens normale broeken vermaken tot zwangerschapsbroeken. Op het November 2005 forum hier zitten meerdere dames met een grotere maat. Misschien hebben zij nog tips. Soms heeft marktplaats.nl ook wel eens leuke kleding in grotere maten.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Groetjes, Kat
 
Hoi Hoi.

Ik heb ook maatje 48 50 en ik heb een leuke broek gevonden bij miss etam.
Daarnaast heb ik ook in een gewoon boetiekje een broek gekocht met elastiek. Daar kon mijn buik gewoon in groeien. Je kan ook bij miss etam een kleine positiebroek kopen( goedkoopste is 1,95 euro)  en daar het buikelastiek van gebruiken om in 1 van je eigen broeken te naaien.
Nog een tip   je kan   in je eigen broek   de zijdekant openmaken en daar stukken elastiek indoen of een riempje die je dicht kan snoeren. Die kan je dan na de bevalling er weer uithalen en dan heb je je eigen broek weer terug.

Ik hoop dat je hier wat aan heb.

Groetjes van aafje inmiddels moeder van cornelis-jan en idd van het novemberforum
 
Hoi,

Ook ik koop normaal mijn broeken op de grote maten afdelingen van winkels, alleen om mijn kuiten. Ik heb lymfeoedeem en daarom gigantische kuiten. Ik kon dus ook niet in de normale zwangerschapsbroeken. Mijn moeder, die heel handig met het naaimachine is, heeft voor mij twee broeken zelf gemaakt, echt heel mooi waar ik voorlopig in kan groeien. Misschien is dat een optie.

Groetjes Jacqueline 25 wk 5dgn
 
Hoi,
Ik ben zelf nu 21 weken zwanger en heb van mijn gewone kledingmaat 52/54. Ik heb twee broeken zelf vermaakt, maar ik heb ook een stretchbroek van de prenatal. xxl past mij goed. Verder gaat Miss Etam door t/m mt 48. Dus ook daar zou je kunnen kijken.

Groetjes,
Marja
 
Terug
Bovenaan