positeve test

De roze stip kon niet duidelijker zichtbaar zijn op de zwangerschapstest; ik ben weer zwanger. Van echte blijdschap is nog geen sprake omdat ik na een mk eind feb. dit jaar wel wat angstig ben.
Het voelt ook zo anders deze keer. Naast wat meer moe en ochtend misselijkheid heb ik verder nergens last van. Wat me zorgen baart is dat naar mijn idee mijn borsten niet anders aanvoelen dan normaal gesproken. Geen gespannen of gevoelige borsten wat volgens mij wel zou moeten zijn. Of komt dit later pas?
6 sept. as. heb ik een afspraak voor een termijnecho. Volgens de berekening ben ik dan 8 weken en 2 dagen.
Ach, ik kan me wel druk maken om van alles, maar ik kan toch niks anders doen dan de echo afwachten.

Groet,
Noor

Hoi Noor,

Ik ken je niet, heb je misschien niet eerder gezien op dit forum of ik ben hier te weinig geweest, maar dan mag ik bij deze de eerste zijn die jou van harte wil feliciteren!!!
Veel geluk met deze zwangerschap en geniet van elk moment.
O,ja wat betreft het borstenverhaal, ik zou me er niet druk over maken, ik heb dit wel vaker gehoord dat je er geen last van hoeft te hebben. Ik let daar zelf ook (bijna iedere maand) op, maar laatst vertelde een vriendín mij dat ze tijdens haar laatste zwangerschap helemaal geen spanning had gevoeld. Dus, misschien zijn de hormoontjes eerst nog even met andere dingen bezig en komt het later of niet!

Liefs en groetjes,

Angelique

Hoi Noor,

Van harte gefeliciteerd!!!

Bij de eerste zwangerschap (die eind mei een miskraam is geworden) had ik volgens mij gelijk enorm last van mijn borsten. Maar deze keer merkte ik er ook niks van en daar werd ik dus gelijk ook zenuwachtig van.

Maar deze week (6e) kan ik het heel goed  voelen dat er echt wel wat gebeurt. Dus wellicht  komt het over een paar  weekjes?!  Er zijn idd ook vrouwen die er niet zo'n last van hebben.

Ik heb ook ergens gelezen dat vrouwen bij een volgende zwangerschap minder last van hun borsten zouden krijgen omdat het al een keertje eerder is gegroeid,  maar daar  wordt volgens mij een  2e kindje meebedoeld. Maar wie weet heeft het wel allemaal met elkaar te maken!!?!

Groetjes Nanda

Gefeliciteerd!
Dat van die borsten hoeft nog niet te beginnen. Bij mijn miskramen had ik al die kwaaltjes (incl de borsten) al voor mijn NOD. Bij mijn goede zwangerschap kreeg ik pas last van mijn borsten in de week na mijn NOD. Het kan dus later of helemaal niet komen. Heel veel plezier 6 sept (mijn verjaardag) deze keer is het vast allemaal goed! Ik hoop dat je dit keer een fijne zwangerschap zult hebben!

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan