Positie 'tussen' kleding

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Even een vraagje. Ik ben nu ruim 13 weken zwanger van de tweede en krijg een beetje buikpijn van mijn eigen broeken, die zitten nu echt te strak. Een elastiekje door het knoopgat is geen optie, want omdat ik een lang bovenlijf heb vallen mijn t-shirts op mijn broekrand dus dan ziet iedereen dat elastiekje. De positiebroeken van mijn vorige zwangerschap die nog goed zijn, zijn van die hele hoge waarbij de stof doorloopt tot over je navel. Dat zit nu dus nog helemaal niet lekker en handig.

Nou ben ik vandaag dus even wezen kijken, maar ik kon alleen maar broeken vinden die óf zo hoog waren, óf (wat veel meer voor komt) zo'n naar mijn mening super onhandige stoffen inzet hebben die tot over je navel komt. Nog afgezien van het feit dat die zwabbert bij gebrek aan buik ziet dan iedereen die stoffen inzet omdat mijn t-shirts te kort zijn. Of je moet al positie shirts gaan dragen, maar die zwabberen dus ook bij gebrek aan buik.

Oftewel...ik heb behoefte aan 'tussen-broeken'... Hoe doen jullie dit? En waar hebben jullie handige broeken o.i.d. gevonden? Geen idee meer hoe ik dit de vorige keer heb gedaan...

Groetjes,

Eveline

Hoi,

Ik had bij mijn eerste zwangerschap een aantal broeken van de H&M  met verstelbare tailleband. Net als van die broeken van de Hema voor peuters. Die heb ik mijn hele zwangerschap aangekund, en ook na de zwangerschap. Ik heb geen idee of ze deze nog verkopen.

Groetjes

Jaaaaaa, zoiets zoek ik! Ga ik daar binnenkort ff kijken.

Dankjewel!

Eveline

Kan je toch niet gaan voor het elastiekje door je knoopsgat maar dan gecombineerd met een lang (zwangerschaps) t-shirt?

Hoi,

de broeken  Reisa bedoel zijn nog te koop bij H en M ook bij prenatal en miss etam zijn ze er nog.

Gr Angelique

Ik heb een enorm klein buikje voor 5 mnd zwanger.. maar ben al wel aan het aankomen in mijn zij..
Ik heb nu gewoon broeken die een maat groter zijn gekocht en waarin ik mijn buikje nog een tijd kan laten groeien..

Hoi,

Ik ken het "probleem" nog niet, maar weet wel dat bij H&M
lange shirtjes mode is. Dus daar komen veel shirts (gewone maten) al tot halverwege dijbeen.
Misschien is dit ook een optie zolang? Die kan je ook later tijdens je zwangerschap dragen.
Soms komt mode zooo goed van pas.

Succes met shoppen.

Liefs

Terug
Bovenaan