positie baby met 33 weken

Hallo.Ben nu 33 weken zwanger,maar onze kleine ligt al minimaal 6 weken met het hoofdje naar boven (stuitligging),maar het vreemde is dat de baby ook met het hoofdje al die weken al aan mijn linkerkant ligt en werkelijk nooit het het hoofdje aan de rechterkant ligt.Ik voel de baby wel voldoende met de voetjes bewegen,maar blijkbaar ligt die wel echt in een soort voorkeurs/vaste positie.Ik heb dan ook z'n voorgevoel dat de baby niet meer gaat draaien. Tot welke week kan een baby nog draaien en zijn er mensen die net als ik een baby hebben gehad die eigenlijk maar op één manier ligt en ook niet gedraaid is?Zal het deze week ook even aan verloskundige vragen bij controle,want maak me toch een beetje zorgen.
 
In principe kan je baby in het geboortekanaal nog draaien. Klinkt heel raar omdat de ruimte daar heel klein is maar t kan wel. Zelfs mijn zwager die toen 9,5 pond was draaide op t laatste moment nog haha.
Misschien willen ze nog wel gaan proberen om het kindje te draaien maar daar kan je vk wel antwoord op geven.

xx
 
Mijn kleintje lag tot de 37 weken overdwars. Dus met zijn ruggetje over de uitgang zeg maar. Hij heeft toen toch besloten om toch maar in de goede positie te gaan liggen. Ze kunnen nog heel lang draaien. Er zijn er zelfs die met de bevalling nog draaien.
 
heey mama van de eerste

mijn kleintje heeft van af week 20 allen maar in stuit gelegen en lag bijna altijd na rechts
ik voelde haar ook altijd onder trappelen en dacht elke x wanneer draai je nou is
ik heb 2 versie gehad de eerste x lukte het niet omdat ik niet voldoende had gedronken 2e heb ik 3 uur lang niet geplast en vol op gedronken nou dat heeft geholpen binnen 5 sec was ze gedraait en is mooi zo blijven liggen
ben 11 dagen geleden bevallen op een natuurlijke manier
dus alles is nog mogelijk

hoop dat de jouwe gewoon wil draaie of misschien toch net als die van mij lekker eigenwijs is

liefs
 
Terug
Bovenaan