positie badpak

Ik wil even klagen. Ik ben 26 weken zwanger en al een tijdje op zoek naar een leuk badpak aangezien ik nog elke week bij een zwemverening zwem. Ik ben vandaag ook weer in allerlei winkels geweest en ik kom alleen vreselijk lelijke dingen tegen. Het lijkt wel of ze in het jaar nul zijn blijven steken!!!! Heeft er iemand een tip waar ze wel moderne "wedstrijd"positiebadpakken verkopen????
 
Hoi Anne,

Nou, ik begrijp je probleem helemaal. Ik heb net zelf een berichtje geschreven bij de augustus moeders. Ik ben 19 weken en ook op zoek naar een leuk badpak, maar dat is nog een hele opgave. Bijna elk merk met zwangerschapskleding heeft niet zoveel variatie in badpakken. Ik ben dan ook niet geslaagd in het vinden van een badpak. Er zijn 2 merken waar ik wel enkele badpakken heb kunnen vinden en dat zijn Noppies en Anita. ze hebben allebei een website (www.noppies.nl en www.anita.com). misschien zit er voor jou iets bij???
Succes! Als je iets gevonden hebt, dan hoor ik het ook graag!

liefs,
Linda
 
Hoi,
ik ken het probleem, ben inmiddels 39 weken dus zwem niet meer. maar van de winter ook geen badpak te vinden, uiteindelijk bij..ja ja...www.otto.nl heb ik er eentje gekocht. niet heel erg hip maar kon ermee door.

doei Kim
 
wat dacht je van een bikini, kan je na je zwangerschap ook nog gebruiken. Ik vond de badpakken ook allemaal zo lelijk dus heb ik uiteindelijk gewoon een bikini gekocht. In zo'n badpak met van die plooien zie je er ook maar uit als een walvis en een mooie zwangere buik is niet lelijk.
Groetjes

 
bedankt voor jullie leuke reaktie's.
Ik heb op het moment een leuk badpak op het oog van "valja" alleen hadden ze mijn maat niet meer. Ik wacht nog even volgende week af want dan kwamen er weer nieuwe binnen en anders denk ik er over een gewoon badpak aan te trekken in een maat groter dan dat ik gewoon heb.Daar zal mijn buik ook wel in kunnen denk ik.
 
Terug
Bovenaan