Positie kleding

Hoi meiden,
hoe gaat het met jullie buikjes?hebben jullie al positiekleding aan?ik ben nu 9w+2d zwanger van 2de kindje en merk al dat mn buik begint te groeien vooral s avonds ben ik dik.maar voorlopig kan ik mn gewone kleding nog wel aan,mn broeken zijn veel heupmodel.en draag ook best graag jurkjes en die rekken wel mee.ben benieuwd hoe het met jullie buikjes gaat
liefs Jootje

Hoi.
Ik ben nu al 12 weken maar heb nog niet het idee dat me buik groeit maar dat komt misschien ook wel omdat ik vel moet overgeven en dus eigenlijk afval.
Maar kan niet wachten iets te gaan merken van de groei.

Hey meiden...
Ben nu 8wk en 4 dg maar kan nog alle kleren van mezelf aan gelukkig. 's Avonds idd wel wat dikker en opgeblazen gevoel en ietwat een vetrandje over mijn broekrand die er normaal niet is, haha, maar ik klaag niet. Kan ook nu niet wachten tot je het echt kán en mág zien...
Bij de 1e droeg ik rond de 19e week positiekleding. En jullie ???

Heb wel al e.e.a aangeschaft, helemaal leuk. Op Marktplaats 2 leuke broeken, buikbanden, rokje en jas gescoord. Voor een prikkie en nog erg mooi. Ben nu midden zomer zwanger en de vorige keer was dit winter / klein stukje voorjaar.

Ik heb het idee dat ik nu wel aan moet geloven. Kan alleen mijn heup spijkerbroeken en jurkjes dragen. En dat met bijna 9 weken pas...
Kleren heb ik gelukkig nog wel van mijn vorige zwangerschap (dezelfde tijd zwanger, nu uitgerekend week later als de eerste keer)

hey,

ben nu bijna 11 weken zwanger van 1e en kan nog niets zien. Pas ook alle kleding nog, geen last van knellende knellende broeken ofzo.
Sterker nog, iedereenvraagt steeds aan me: Ben je afgevallen? Kennelijk zie ik er zo goed uit :p

Liefs,
T

Terug
Bovenaan