Positie ondergoed

<p>Ohow! Mijn eigen slips zitten niet meer fijn. Iemand tips?? Wat is enigszins betaalbaar maar we fijn! </p><p>Mensen ervaring met een maat groter kopen? Of toch echt positie ondergoed? Tnx! </p>

Ik kocht gewoon een maat groter bij de zeeman. Zat goed en is goedkoop. En dan wel ondergoed wat onder m'n buik zat, hoog ondergoed vond ik niet lekker zitten. 

Ik kocht gewoon een maat groter bij de zeeman. Zat goed en is goedkoop. En dan wel ondergoed wat onder m'n buik zat, hoog ondergoed vond ik niet lekker zitten. 

Bij otrium.nl heb ik van Noppies slips gekocht... Heel erg blij mee, ook de eerste weken na de bevalling nog heel fijn! Volgens mij heette het model Honolulu.

Bij de H&M heb ik er een stuk of 5 voor €19,95 ofzo gekocht. Zo’n pakket. Ik vind ze erg prettig zitten. 

Heb ook nog boxers die wat groter zijn maar toch zitten die minder lekker. 

Ik heb bij de Hema een pak dames boxers gekocht, zitten 3 in voor €5. Zitten heerlijk tijdens en na de zwangerschap. En gewoon mijn eigen maat gekocht, zat gewoon goed. 

Ik had ook 2 positieboxers, lekker met zon band om mn buik, bij h&m online altijd wel in de sale te vinden. En ook bij de hema wat ruimer zittende boxers gekocht, helemaal prima.

Terug
Bovenaan