positie trouwjurk/avond jurk gezocht?

A

Anoniem

Guest
wie weet er leuke (niet al te dure) adresjes voor positie bruidsjurk of avond jurk. ik ga 6 juli trouwen en ben dan 18 wkn zwanger. heb nu al een aardige buik (ben nu 9 wkn en 3dgn) ik heb al een trouwjurk, maar die gaat niet passen nu.............
hoop dat jullie goeie en leuke adressen hebben............

gr lau

hoi lau

ik weet zo geen adres waar je naar toe kunt gaan maar ik heb wel een tip voor je.

Bij de meeste bruidsmodezaken hebben ze een atelier. Daar kunnen ze je jurk vermaken e.d. Misschien is het mogenlijk de jurk die je al hebt aan te laten passen aan je zwangere buik.  Dan heb je nog steeds je droomjurk maar dan met plaats voor je buik!!

En het is de goedkoopste oplossing denk ik!!

Een hele fijne trouwdag alsvast en succes!!

liefs gridje

Dag Lautje,

Van harte gefeliciteerd met al het moois.
Ik bevind me in hetzelfde schuitje.
Ik zou in jouw situatie kiezen om bijv. de zijnaden van je jurk open te (laten) halen en er een stuk tussen te laten zetten of deze naden open te laten en een feestelijke band erom heen.
Dan kun je alle kanten op.

Wil je toch een nieuwe jurk?
Tja, welke regio woon je?
Noord-Holland heeft 'Change' (www.bruidsmodechange.nl), met jurken tot max. 1000 euro.
In Purmerend zit Le Mariage (www.lemariage.nl), met ook betaalbare bruids- en avondjurken.

Verderop in het land weet ik het niet. Kwestie van Googelen.
Succes!
Dee

Gefeliciteerd met al wat er staat te gebeuren!!

Ik ben zelf in januari getrouwd en was toen 5,5 maand zwanger. Ik had dus ook al een behoorlijk buikje. Mijn trouwjurk heb ik in een gewone bruidsmodezaak gekocht. Zij kunnen je goed adviseren over welke jurken geschikt zijn om te vermaken voor jouw   zwangere buikje.  Sommige zaken hebben ook speciale positiejurken.

Mijn keus is uiteindelijk gevallen op een mooie jurk, bestaande uit een lijfje en een losse rok. Bij het bestellen van de jurk is rekening gehouden met de groei van mijn buik door extra brede naden in het lijfje en rok.

Maak er een mooie dag van! Wij kunnen met veel plezier op deze dag terugkijken...

hoi meiden,

Op 9 februari van dit jaar ben ik ook getrouwd. Ik was toen 5 maanden zwanger van ons eerste kindje. Ik had ook gedacht dat het vinden van een bruidsjurk heel moeilijk zou zijn, maar ik ben meer dan geslaagd in de "gewone" bruidswinkel. Ik besef wel dat ik heel veel geluk heb gehad, omdat we in december pas belsloten hadden te gaan trouwen en alles op hele korte termijn geregeld moest worden. Ik ben met mijn moeder en mijn beste vriendin op 3 januari wezen shoppen in een gewone bruidszaak en een zaak in Amsterdam waar ze bruidskleding verhuren. Uiteindelijk heb ik een jurk gekocht en dat was/is echt mijn droomjurk.
Mijn dikke buik was geen probleem; in het altelier hebben ze de jurk zo gemaakt dat je bijna niet eens zag dat ik zwanger was en ik had toch al een behoorlijke buik!!.
Bij deze wens ik je heel veel plezier op je bruiloft en veel succes met shoppen!

hallo

als eerste gefeliciteerd.

ik ben zelf bijna 1,5 jaar geleden getrouwd. had toen een echt trouwjurk.

ik had het geluk dat mijn schoonmoeder zelf kleding kan maken en ook trouwjurken. nu is een bekende ook weer zwanger en mijn schoonmoedwer maakt voor haar ook een trouwjurk precies op maat.

als je goed zoekt in je buurt zijn er vast vrouwen die bruidsjurken maken. meestal is dat veel goedkoper  dan in een winkel. je moet allen zelf er iets meer voor doen. stof zoeken een patroon en iemand die hem voor je kan maken. maar dan heb je ook wel een speciale jurk die niemand verder heeft en precies op je lichaam is geschreven.

suc6 met je bruiloft.

gr sabientje

Hoi hoi,

Ik vond laatst bij toeval een site van een winkel waar ze ook speciale bruidsmode voor zwangere buiken verkochten:

www.its-time.nl

Succes!

Groetjes van Vennie

Terug
Bovenaan