positiebadmode gezocht!!!!!

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal
ik ben dringend op zoek naar een leuke zwangerschapstankini, een gewone past helaas niet omdat ik al wat zwaarder van mezelf ben en met een dikke buik wil het al helemaal niet lukken.ik heb  ook al op wehkamp enzo gekeken maar zie echt niks leuks.ze hadden bij ons in de stad wel een maar die was 80 euro.aangezien ik eigenlijk nooit ga zwemmen en het alleen maar voor een weekendje weg is vind ik dat een beetje overdreven.wie weet waar ik leuke positiebadmode kan vinden?????groetjes
22+6 dagen

Hoi, ik heb de mijne gekocht bij decatlon, en daar hadden ze ook grotere maten. Ikzelf heb ook maat 48. Na wat speurwerk daar terechtgekomen. groetjes Wendy

Hoi,

Ik las dat je niets bij de wehkamp kon vinden,
maar ik heb vandaag mijn zwangerschaps tankini binnen gekregen.
Een mooie zwarte en hij zit goed,ze hebben tot maat 44.
Hij was 50 euro,ook ik ga niet veel zwemmen ik heb hem ook gekocht voor een weekendje preston palace.
Maar je moet wel iets hebben wat goed zit vind ik.

Nou misschien dat je er wat aan hebt.
Groetjes Claudia

Ik heb er vorig jaar een bij Hunkemuller gekocht, gewoon simpel zwart, maar erg veel plezier van gehad!
Hing gewoon tussen de andere badpakken e.d. maar is wel speciaal voor als je zwanger bent!
Als je een c&a in de buurt hebt met zwangerschapsafdeling zou ik daar ook s kijken!
Op hm.com staat ook een vrij simpel badpak....

Succes en hoop dat je wat leuks kan vinden!

Liefs L81

hoi waarom kijk je niet op marktplaats als het toch alleen maar voor een weekend is!
Of ga zwangerschapszwemmen dan kan je hem langer gebruiken.
Ik heb zelf een tankini lijkt mij als je zwanger bent dat je beter kan kijken voor of een badpaj of bikini

showen die buik!

Terug
Bovenaan