positief blijven!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

even een positief berichtje....hoop dat jullie er wat aan hebben. Ik heb ook ruim 3 jaar gedoktert en ben nu al een heeeel eind zwanger van een IVF tweeling. Dus......niet wanhopen en blijven geloven in een goede afloop.

groetjes   en sterkte

Evelien

Hoi Evelien,

Dat is goed nieuws!!!!! Na het lezen van dit soort berichtjes gaat de hoop altijd weer groeien. Geniet nog even van je zwangerschap.

Groetjes Kippie.

Hoi Eveelien,

Bedankt voor je bericht. Dat geeft weer goede moed. Wij beginnen in november met IVF.
Mag ik vragen hoeveel embryo's ze hebben teruggeplaatst?? aangezien je zwanger bent van een tweeling.

Geniet nog lekker van je zwangerschap en daarna heerlijk van 2 kindjes.

groetjes

Nicole

om het hele verhaal in een notendop te vertellen: zeer uitgebreide medische molen door met allerlei onderzoeken inclusief kijkoperatie, 6 keer IUI en toen 1x IVF. Die was gelukkig eindelijk raak. Ze hebben bij mij 2 embryo's terug gezet die het allebei zijn gaan doen.
Om nog meer positief nieuws te melden: ik heb 2 vriendinnen die allebei een tweeling via IVF hebben gekregen...dus.....hoop genoeg!

hoe ver zijn jullie in de molen?

groetjes     Evelien

Hoi Evelien,

Wij zijn nu bijna 4 jaar bezig.  Ongeveer 2 jaar geleden hebben we de eerste onderzoeken gehad en vandaag ben ik geïnsemineerd voor de 3e IUI-poging. Dus de komende 2 weken zijn weer spannend!!!!!

Groetjes Kippie.

Hoi Evelien,

Wij zijn nu 3 jaar bezig. MM ook doorlopen, moest eerst afvallen, chlomid, kijkoperatie. Daaruit bleek dat mijn eileiders vervormd zijn. En dat de eitjes er niet doorheen kunnen.
Dus enige optie is IVF.

Ik vind je verhaal geweldig. Daar hopen wij natuurlijk ook op. Het liefste een tweeling. Heerlijk lijkt mij dat.
21 september krijgen wij ons laatste gesprek met de IVF-arts en de prikinstructie. In novmeber mogen wij pas van de verzekering starten anders waren we denk ik nu al bezig. Dus nog even geduld.

groetjes

Nicole

Hoi Evelien,
Wat lief dat je zo'n positief bericht voor ons plaatst.
Zelf gaan we in sept beginnen met de MMM. We hebben 21 sept ons eerste gesprek.
Ik ben benieuwd!

Liefs Leah

heel veel succes allemaal!! ik werd ook altijd blij van verhalen waarbij het uiteindelijk toch gelukt was.   En na iedere mislukte IUI was ik ook weer een tijdje poepchagerijnig...vooral als er dan weer iemand zo maar zwanger werd in mijn omgeving. Maar...ook bij mij is het gelukt. En die IVF viel al met al nog best mee! dus dames....zet m op!!!

groetjes     Evelien

Terug
Bovenaan