Positief daarna negatief

<p>Hi ladies,</p><p> </p><p>ik moest gister ongesteld worden. Heb gister een test gedaan en die was zo positief als het maar kon (zie bijlage) vannochtend weer een test gedaan deze is negatief.. ik probeer zo positief mogelijk te blijven maar omdat dit mijn eerste keer is zou ik graag ervaringen/tips en geruststellingen van andere mommy(s) to be willen horen..</p><p> </p><p>ik voel me hierdoor erg onzeker.</p><p> </p><p> </p>
 
He balen meid, dat klinkt als een heel vroege miskraam. :( Beiden met ochtendurine gedaan en dezefde soort test?
 
Heb je precies dezelfde soort test gebruikt? En beide met eerste ochtendurine? Kon je een kleurverschil zien tussen de urine waarmee je getest hebt? Zomaar een paar vragen die mogelijk kunnen verklaren waarom je gisteren positief teste en vandaag niet, zonder dat het iets hoeft te betekenen voor je zwangerschap. 
Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook eerst een veel duidelijkere test en de dag erna minder, maar ik had die eerste dag ook veel donkerdere urine/minder gedronken de dag ervoor dan bij de tweede test die ik deed. Dat werd uiteindelijk wel een miskraam bij ruim 9 weken, maar de oplopende tests waren hetzelfde als bij mijn zoontje, op die eerste dag na dan.
 
Had dinsdsg avond met krudivat early getest en was toen een licht streepje toen gister ochtend weet met kv early getest en zeer duidelijk positef en vannochtend weer negatief. Hoop zo van niet!! ?
 
Ik had vannochtend wel donkerdere urine dan mijn positieve test gister. Ik heb altijd met de kruidvat testen getest. Dit is voor mij allenaal nieuw dus vind het erg lastig vooral omdat die van gister zo sterk positief was. Moet ik nu een aantal dagen wachten en dan weer testen?!
 
Ik zou voor de zekerheid inderdaad over een paar dagen nog eens testen, maar zeker als je eerst met lichtere avondurine positief testte, en daarna met donkerdere = geconcentreerdere urine negatief testte, zou je eigenlijk juist een duidelijker resultaat verwachten vanmorgen. Ik vrees dat het een vroege miskraam gaat worden, maar zou wel dus nog even afwachten of het toch niet toevallig een vals negatieve test was vanmorgen. Heel veel sterkte met deze onzekerheid.
 
Terug
Bovenaan