Positief forum!

A

Anoniem

Guest
Hey meiden!

Aangezien er weinig berichten worden geplaatst op het 'als het langer duurt'-forum, lees ik altijd graag met jullie mee. Want wat geven jullie een positiviteit door aan elkaar! Fantastisch om te lezen hoe jullie elkaar de wens gunnen, maar er ook voor elkaar zijn in moeilijkere tijden. Echte forumvriendinnen :)

Zelf zijn we nu bijna 3 jaar bezig voor ons eerste wondertje. Niks gevonden, kerngezond, 6x IUI met hormonen gehad, zonder resultaat. En nu de eerste behandeling IVF achter de rug. Worden nu dus heeeeele spannende wachtweken!

Meiden, heel veel succes allemaal!

Liefs Anna

Lieve Anna,

Het klopt dat er op het forum "als-het-langer-duurt" minder vaak wordt gereageerd, heb er zelf ook wel eens wat geschreven in onze aanloop naar IUI maar was en ben toch vaker hier te vinden omdat je hier altijd (en vrij snel) een lieve, opbeurende reactie krijgt en dat heb je in moelijke tijden echt nodig! Ook is er plaats voor grappen en grollen en het allerbelangrijkste is dat iereen elkaar in z'n waarde laat, of je nou in ronde 2 zit of al jaren bezig bent en IUI of IVF doet.

Meid, schrijf gewoon lekker hier mee en je zal zien, dat doet een mens goed! Ik wil je heel veel sterkte wensen en ben benieuwd wat de uitslag zal zijn van jullie eerste IVF.....duim, duim, duim!
Hoe heb je het ervaren? En natuurlijk: wanneer mag je testen?

Liefs Lynn.

P.s....ik 'hoor' hier eigenlijk niet meer maar het voelt alsof ik mijn vertrouwde 'thuis-basis' moet verlaten en da's een vreemde gewaarwoording vandaar dat ik nu nog wel mee schrijf en reageer. Hoop dat dat oke is?

Daarom zit ik ook meer hier dan daar! Jij heel veel succes met de wachtweken. Ik weet zeker dat het deze keer raak is voor jullie!

Liefs Daisy

Vind dit idd ook een erg postief forum... Veel begrip idd en het maakt hier niet uit of je net begint of zoals sommige van jullie echt al heel lang bezig zijn... Ik moet zeggen die verhalen laten mij heel erg relativeren.. Gaan nu zelf ronde 9 in voor 1ste kindje en ik begin heel ongeduldig te worden, maar als ik dan zie dat sommige van jullie echt al heeel lang bezig zijn en ook al in de molen zitten dan vind ik van mezelf dat ik niet zo mag klagen en zeuren... Iedereen weer veel succes deze maand en wie weet voor ons allemaal snel een positieve test....

Liefs Linda

@Lynn; bedankt voor je duimen :) De punctie viel tegen, voor mij een afschuwelijke ervaring. Zoveel pijn! Mijn eierstokken blijken ver achterin te liggen, dus dat hielp ook niet echt mee. Begin nu pas te bekomen van de napijn! De terugplaatsing is hetzelfde als IUI, met een slangetje. Dus dat viel mee. Breng nu dagelijks 3 utrogestan bolletjes vaginaal in. Dit helpt het slijmvlies dik te blijven, zodat ons magisch boontje beter blijft plakken. Wat we natuurlijk vurig hopen! Het is nu afwachten...... Enne, schrijf en lees gezellig mee! Misschien spatten jouw zwangere hormoontjes wel onze kant op ;)

@Daisy; zo lief!

@Linda; jij ook heel veel succes!!

"Zwanger worden" en "als het langer duurt" vind ik toch een beetje hetzelfde. De emoties van het zwanger worden passen bij beiden. Ikzelf zit 'pas' in ronde twee, maar daarvoor natuurlijk al maanden bezig geweest en ik vind het erg fijn om van alles te lezen. Ook dat het na langere tijd allemaal goed gaat, dat geeft mij weer positieve energie. Ik hoop voor je dat de ivf lukt, het is gegund!!!

Liefs van Mar

Hoi anna,

Wat spannend zeg! Ik ga voor je duimen, zou geweldig zijn!
Andere fora zijn idd niet druk, ik heb 4 jaar geleden veel gehad aan t forum zwanger worden na een miskraam maar daar gebeurt nu ook niks. Apart!

Groetjes en succes!

Dit form sleep je egt mee in de goed tyd en de niet zo goede tyd

Nou zal weer duimen spanend ik zit nu op me 5 iui en zwanger maar vint het nog steets moeilijk om chilly van binnen te blijven whahaha knuff en ik duim me duimen rond

Terug
Bovenaan