Positief getest nu veel rood bloed verlies

<p>Beste alle. </p><p>Ik ben nieuw hier en heb natuurlijk wel al heel wat topic gelezen maar zit nog steeds in onzekerheid. </p><p>Om te beginnen het weekend voelde ik me alsof ik ongesteld moest worden wat ik ook het weekend eigenlijk zou moeten worden maar dat bleef uit. Maandag toch maar even een testje gedaan deze was overduidelijk negatief. Dinsdag kreeg ik ligt bloed verlies maar kwam niet echt door dit bracht mij weer in twijfel, dus woensdag (gisteren dus) nog maar eens opnieuw getest en deze was overduidelijk positief. Gister de gehele dag een zeurend gevoel in de onderbuik en het bloeden werd steeds meer en meer (maar gevoel van ik moet ongesteld worden met behoorden krampen had ik al van zaterdag). Vandaag een flinke plas duidelijk rood bloed zonder stolsels maar op het wc papier zat wel een soort vliesje. Dus toch nog maar eens getest deze test was ook meteen positief duidelijker kan haast niet. Ik ben behoorlijk emotioneel en kan zo nu en dan uit het niets in tranen uitbarsten (waarschijnlijk hormonen). Verloskundige wel gebeld gisteren en volgende week woensdag moet ik langs komen en nu afwachten en testen of de testen positief blijven (advies van verloskundigen).  </p><p>Maar nu komt het ik heb al 3 kids deze zijn al een stuk ouder mijn oudste is bijna 14 mijn jongste is 10 bij mijn middelste bleef ik 4 maanden ongesteld ofja dat leek er dan op. Maar gezien dit al zo een 12 jaar geleden is kan ik mij niet meer goed herinneren hoe erg het toen was met de bloedingen en of ik toen ook last had van klachten. Ik weet wel dat ik toen echt dacht niet zwanger te zijn en uiteindelijk dus bijna 4 maanden zwanger was toen ik er achter kwam. Ik heb na mijn drie kids 2 abortussen gehad en na die 2 nog een miskraam gehad. Van die miskraam kan ik mij wel nog herinneren dat ik wakker werd in een enorme plas bloed en ik toen direct de huisarts had gebeld die meteen zei testen of je zwanger bent en kom vanmiddag maar even langs. Dus getest toen met ochtend urine en er verscheen toen een heel ligt streepje bij huisarts ook moeten testen en kwam het zelfde het was duidelijk een miskraam. Nu twijfel ik enorm of het een miskraam is omdat de testen ondanks de bloedingen heel positief zijn en toen bij mijn laatste miskraam de test met moeite positief uitsloeg zowel bij mij als bij de huisarts. Als ik nu zwanger ben zal het rond de 4e week zijn dus realistisch gezien kan het natuurlijk een miskraam zijn. </p><p>Nu is mijn vraag of er meer moeders zijn die toch flinke bloedverlies hadden en last van krampen of zeurende pijn maar desondanks toch zwanger bleken te zijn en hoe dit verder is verlopen? </p><p>Benieuwd naar jullie verhalen.</p><p> </p><p> </p>

Heb ik bij beide zwangerschappen wel gehad.. Ik dacht tot 2x toe 3/4 weken minder lang zwanger te zijn omdat ik dacht gewoon ongesteld te zijn geweest. Had echt ongesteldheids krampen, stolsels en bloedverlies dat gelijk stond aan een menstruatie. Beide keren dus wel gewoon zwanger al. Het kan zeker, maar is denk ik wel echt 50/50 met zoiets.. Succes! Hopelijk toch een plakkertje! 

Ik heb dat bij mijn middelste gehad dat ik de eerste maanden ongesteld bleef en daardoor niet dacht aan een zwangerschap. Maar hoe ik mij toen erbij voelde en hoe heftig het was kan ik mij niet meer echt herinneren. Het was toen ook een hele andere situatie ik was niet bezig met zwanger worden mijn toenmalige partner was ziek lag in het ziekenhuis kreeg chemotherapie en we kregen toevallig toen te horen dat hij niet meer vruchtbaar zou zijn. Dusja zwangerschap was wel het laatste waar ik toen aan dacht en denk daardoor niet echt opgeslagen hoe het toen precies verlopen is. Ik weet wel dat ik nu veel rood bloed verlies heb dat is niet te missen. Vreemde vind ik zelf dat ik maandag duidelijk negatief getest en woensdag duidelijk positief getest ondanks het bloed verlies. 

Oe, kan me goed voorstellen dat je er dan idd totaal niet mee bezig bent, wat heftig!
Had je wel met dezelfde testen getest? Het kan natuurlijk dat je die dagen snel hcg het aangemaakt en dat dit maandag nog niet voldoende was voor de test.. Ik zou morgen weer eens testen om te kijken of die oploopt of minder wordt. Huisarts bellen om bloed te prikken anders evt. 

Ik test altijd met de zelfde test autistisch trekje denk ik haha. Ik moet volgende week naar de verloskundige om te kijken want nu is het nog heel pril natuurlijk en ze durft er geen antwoord op te geven gezien ik al eerder tijdens zwangerschap bloed verlies had. Ik ga er zelf nu wel vanuit dat het een miskraam is of in ieder geval iets niet goed is ook om teleurstelling te voorkomen. Maar het brengt je hoe dan ook in twijfel en dan duurt wachten lang! Vandaar wel benieuwd naar andere mama's die zoiets hebben mee gemaakt en hoe het bij hun is afgelopen. Ik moet nu sowieso testen blijven om te kijken of er verandering in zit. 

Ik heb dat in september gehad ook bloedverlies maar geen krampen en stolsels  en daarna 3 dagen positief getest en bloedtest ook goed toen moest ik 3 week wachten voor een echo en toen bleek er niks van een zwangerschap te zien de gynaecoloog zei toen dat je na een miskraam ook nog een tijdje positief kan testen dus kan alle kanten op gaan 

Terug
Bovenaan