Positief getest

<p>Hallo, </p><p>Ben benieuwd of er hier iemand is met ervaring. Vanmorgen heb ik positief getest. Nu heb ik sinds vanmiddag bruine afscheiding, ik voel het soms gewoon lopen, alsof ik ongesteld ben. Maak mij nogal zorgen. </p>
 
Gefeliciteerd allereerst!
 
Ik ben er ook mee bekend. Had het ook. Bij 4 weken, bij 6 weken weer en bij 8 ook. Soms werd het zelfs helder rood. Schrok me elke x een ongeluk en tranen met tuiten door de onzekerheid.
Gelukkig was er niks aan de hand, ben inmiddels 18 weken zwanger ☺️
 
Ook gefeliciteerd! 
Ik weet nog niet hoeveel weken ik zwanger ben. 
Zou eigenlijk met een traject starten om te onderzoeken waarom ik niet na een jaar proberen nog steeds niet zwanger was. Nu had ik provera gekregen om mijn menstruatie op te wekken. Maar die bleef dus uit. Ben nu super gespannen en onzeker dat er nog van alles mis kan gaan. 
 
Ja dat snap ik heel goed.
Er kan natuurlijk ook van alles mis gaan, vandaar dat het eerste trimester ontzettend spannend is! Hoop dat je snel een afspraakje hebt bij de vk en een kloppend hartje ziet, dan is de kans op een miskraam al vele malen kleiner.
 
Wanneer mag je komen? 
 
Ik had op dag 13/14 /15 bruine afscheiding. 3 keer wat in een inlegkruisje. Eerst 2 x lichtbruin en toen donkerbruin. Dus ik helemaal down dat het mis ging. Maar het stopte en ik ben nu 23 weken.
 
Jammer genoeg zet het bloeden door? dus het zal wel mis zijn. Gelukkig heb ik vanmiddag een bel afspraak met een verpleegkundige die mij meer info kan geven. 
 
Nee helaas niet, gelukkig kan ik morgen trecht bij de gynaecoloog en gaan ze een echo maken. Maar denk dat het een miskraam is. Heb ook wel enigzins buikpijn en rugpijn. 
 
Terug
Bovenaan