Positief getest?

Hoi allemaal!! Gisteren officiël positief getest 2-3 weken zwanger van de 2e.
De 1e was nogal spannend na veel miskramen. Herkennen jullie ook dat kwaaltjes toch een bevestiging geven voor je gevoel? Alleen merk ik nog weinig. Minder eetlust opgeblazen gevoel en beetje misselijk gevoel ( denk ik) . Me zoontje is 1 maar lijkt als om dit gaat eeuwen geleden dat het zo was. Herkennen jullie dit??

Gefeliciteerd! Ik herken helemaal wat je zegt: die kwaaltjes zorgen er in elk geval die eerste weken dat je de kleine zelf nog niet voelt voor dat je een stevige reminder kan krijgen van dat er op z'n minst iets gebeurt daarbinnen. Maar zelfs met kwaaltjes blijft het spannend vind ik, al wordt het beter naarmate je verder komt. Miskramen laten toch een kras achter op je vertrouwen in dat het allemaal wel goed komt.

2-3 weken hoe ver ben je dan? Gefeliciteerd ik begrijp heel goed hoe je voelt ik heb dat ook dat onzekerheid heb ook.een miskraam gehad. Daardoor ook voorzichtig. Heb wel Daardoor al snel.een.echo.

Wat leuk, gefeliciteerd! Mijn zoontje is nu 11 weken. Ik kan mij ook goed herinneren dat ik de eerste weken onwijs onzeker was en als ik dan moest overgeven in de ochtend dacht ik; dit is vast een goed teken haha! Heel spannend voor je, maar komt vast goed!

Ik denk dat je dan week of 4,4 bent. Bij me vorige zw had ik hele vroege echo's elke week ter controle. Dit keer loop ik bij de vk mits ik weer zwangerschapsvergifteging ontwikkel.. ga daar niet vanuit?. Maar heb de hele dag opgeblazen buik en rest merk k niet veel. Misschien bij 2e is dat gevoel eerder dat je opgeblaze gevoel hebt geen jdee

Klopte de kwaaltjes geven een soort houvast dat het waarschijnlijk goed zit. Had afgelopen nacht wel weer wat kramp. En de hele dag zo'n enorm opgeblazen gevoel?. Moet er maar vanuit gaan dat het goed zit denk maar je verwacht van alles. Al had ik dat bij me zoontje nu net 1 ook niet veel

Allereerst gefeliciteerd!! Super goed nieuws. Wat goed is om te weten dat een eerdere miskraam zo goed als geen extra kans geeft op miskraam. In bijna alle gevallen is het gewoon domme pech.

Kwaaltjes geven inderdaad een schijn gevoel van zekerheid. Zelf had ik toen ik een miskraam kreeg onwijs veel symptomen. Zelfs toen ik al op een echo gezien had dat het hartje niet meer klopte zat ik iedere ochtend nog dagenlang over te geven.

Deze zwangerschap (nu 33 weken) had ik bijna geen symptomen. Zeker in het begin niet. Wel steken/krampen maar verder niets. De moeheid begon met 6,5 week. Bij 8 weken heb ik 1,5 week gehad dat ik wat weeïg was. En dat was het dan ook. Het was zo subtiel dat ik vrij ongerust was. Gelukkig had ik door eerdere miskramen vanaf week 6,5 elke week 1 echo. Anders kan ik me niet voorstellen hoe ik er psychisch enigszins doorheen was gekomen.

Gefeliciteerd met je zwangerschap nog eventjes!! Ja de vorige zwangerschap hielden ze me veel in de gaten en 2021 is me zoontje gezond geboren. Maar deze zwangerschap had ik me voorgenomen niet zo nerveus te zijn. Maar toch je kan er niks aan doen. Heb wel beetje t zelfde als toen, opkomend maagzuur de ochtend opgeblazen buik vaak snachts kramp. En ik weet zelf ook dat helaas kloppend hartje niks zegt. Maar het geeft me wel goed gevoel dat het beetje lijkt op de vorige keer dat het goed ging. Heb 15 februari pas de echo ongeveer 7w dan de vroege echo. Zo spannend

Terug
Bovenaan