Positief getest....!!!

Hallo meiden!

Ik kan het helemaal niet geloven, maar ik heb net een positieve zwangerschaptest gedaan.... Zo raar!!!!! We zijn 16 maanden bezig en een paar weken geleden hebben we ons eerste gesprek in het ziekenhuis gehad.... En nu lijkt het er toch verdomd veel op dat ik zwanger ben! Ik zou vorig weekend ongesteld moeten worden, maar dat kwam dus niet echt. Wel een paar keer donkere afscheiding gehad, dus ik was overtuigd dat dat de voorbode van mijn ongesteldheid was.... Maar vandaag dus nog steeds niet ongie en geen donkere afscheiding meer. Dus maar eens getest en ik heb gewoon een duidelijke positieve test! Ik ben zo gewend om met de teleurstelling om te gaan, dat ik nu bijna niet blij durf te zijn!! Echt raar........ Maar wel gaaf!!!!!!

Hopen dat het goed blijft gaan......

Lfs
VB

Hoi

Jeetje wat gaaf zeg, en natuurlijk van harte gefeliciteerd.
Wat een wonder he dat het dan nu toch gelukt is.
Ik hoop dat jullie over een tijd een hele mooi wondertje in jullie armen mogen sluiten, maar ga eerst genieten, zover je dat durft, van deze bijzondere tijd.
Want dat zal het lijkt mij zeker zijn.

ben eigenlijk wel heel benieuwd of je verder nog zwangerschaps verschijnselen had, als je het niet wilt zeggen hoeft dat natuurlijk niet.

maar nogmaals van harte gefeliciteerd weer een klein wonder!!!!!!!

groetjes visje

Hallo,

Van harte gefeliciteerd. Ik weet hoe onzeker je zult zijn. Ik ben namelijk zwanger na 8 jaar in de medische molen te hebben gezeten. Je kunt het niet geloven en bent zo ontzettend bang om het weer te verliezen. Ons motto was en is: ga er van genieten. Stel je voor dat het mis gaat en je er niet eens van genoten hebt. Maar eerlijk is eerlijk het is makkelijker gezegd dan gedaan.

groeten pinklady

Terug
Bovenaan