positief maar ook negatief

A

Anoniem

Guest
Hallo,

ik wil toch even mijn hart luchten.
10 sept. was de eerste dag van laatste menstruatie, na enkele keer klussen op de 4de dag na het klussen even helderroodbloed en 3 dagen daarna (alleen na het douchen) een beetje (2 druppels) bruine afscheiding. (28-30sept)
Had vanaf die vrijdag al niet meer op mijn buik geslapen (instinktief) en op donderochtend werd ik op mijn buik wakker... (als ik dat nu zie heb ik wel het vermoeden dat er iets heeft gegroeit -> beetje hoop voor mij)
Vorige week zaterdag was mijn NOD. De vorige keer was mijn psyche zo groot dat ik de menstruatie 3 dagen had laten verschuiven, had nl. 's morgens test en 's avonds begon menstrustie op 10sept. :)
Nu dus pas vandaag getest, zo van... 'zo lang kan ik dat niet volhouden'. Maar test is negatief.

Ik vind het jammer dat het niet positief is. Maar goed, het is de 2de ronde. Maar ik probeer nu te hopen om nu alsnog te 'klussen' zodat 28 sept 1ste dag van laatste menstruatie is... maar mag dit? Wat is jullie reactie?

Nu zou de volgende NOD eind oktober zijn... of er moet nu binnen een week natuurlijk alsnog een menstruatie komen.... waar ik dan helemaal van zou balen!

Ergens vertrouw ik mijn lichaam gewoon niet meer. :(

Mijn man is erg lief, maar hij snapt niet dat ik vanmorgen na de negatieve testuitslag geen zin had om direct te gaan klussen...

hoii Heleen

Pff wat een verhaal. 4 dagen na het stoppen van je menstruatie heb je 1x (dag) dus helderrood bloed gehad?

Het is lastig want als je vanaf 10 sept rekent heb je nu al een cyclus van 36dgn.. dat is wel lang.

Ik weet niet zo goed vanaf wanneer je moet rekenen.. mijn cyclus is nooit zo lang geweest..
Ik zit nu op een record van 23dgn..

Liefs Renate

Thanks Renate voor je reactie. Nog even wat aanvulling.

klusweekend was 24/25 sept. op dinsdag 27 sept herlderroodbloed en woe/do/vrijdag dan wat bruins...

Ik heb wel vaker 6 of 7 gehad, maar dat was 6 tot 3 jaar geleden ivm dat ik toen een eetprobleem had. Maar nu.... tja... dit was 2de ronde na 'de pil'. Op 4 aug de laatste pil en toen op maandag mijn ongi. Dus ja... is dit nog ontpillen? Zou dat kunnen?

Naja, nu maar klussen en hopelijk dan over 2 weken een ongi...

Het lijkt mij ontpillen hoor. Ik had beide keren na t stoppen met de pil hele lange cyclussen of zelfs echt heel lang geen ongi. En gelukkig gewoon 2 keer zwanger binnen korte tijd. Er te veel mee bezig zijn helpt ook niet mee natuurlijk

Dit klinkt idd als ontpillen.. was bij mij de vorige 2 rondes ook. ik denk dat het bij mij nu (de 3e ronde) uitgewerkt is.. Er niet te veel mee bezig zijn tja ze zeggen idd dat dat helpt.. maar dat is wel heeel moeilijk. Ik was de eerste 2 maanden helemaal hotel de botel en het moest meteen gebeuren.. en nu afgelopen maad had ik de hoop opgegeven i.v.m. schimmelinfestie. maar toen kreeg ik denk ik vorige week zondag mijn ei en hebben we gelijk geklust.. en zolang mijn ongi nog uitblijft heb ik toch wel weer een beetje hoop..

Wie weet is het idd nu wel gelukt omdat we ons er niet mee bezig hebben gehouden.. Ik hoop het zo

Oké, thanks meiden. :)

Kan trouwens een amoxicillinekuur ook negatief zijn op een zwangerschap?
Via internet wel gevonden dat 1ste trimester onbekend is en 2de en 3de trimester geen nadelige gevolgen. Maar wat is jullie ervaring?
Heb er nu voor de 2de keer een amoxicillinekuur bij gekregen:( ik ben sowieso tegen pillen

Amoxicilline wordt bij een zwangerschap ook voorgeschreven. Ik heb vorig jaar (tijdens de zwangerschap) deze kuur 3 keer gehad. Dus ik zou me er niet te veel zorgen over maken en anders even extra navragen ivm de dosis ervan.

ik kreeg van de apotheker nu bij de 2de keer een opmerking van risico, de HA verder niet. Mocht het afgelopen weekend positief zijn dan moest ik pertinent terug komen. Nu is het negatief, dus laat ik het er bij zitten. Juist omdat er nu zo weinig over bekend is in het eerste trimester...

Terug
Bovenaan