Positief na een halfuur

<p>Hi,</p><p>ik maak mezelf helemaal gek. Ik heb een cb test gedaan. Eerst negatief en na een halfuur krijg ik opeens een streepje. Weten jullie misschien wat het is?</p><p></p>

Hoeveel dagen ben je overtijd? Probeer anders een early test, die zijn gevoeliger. En sowieso met ochtend urine.
Normaal gesproken moet je het echt wel binnen de tijd kunnen zien. 

Ik heb hele goede ervaringen met de tests van action.

Dat dacht ik ook, maar twijfelde door allemaal verhalen op internet. Dat ze eigenlijk alsnog zwanger zijn. Heb voor de zekerheid nog een foto gemaakt

Positief buiten de afleestijd is niet positief. Zeker niet als je al een paar dagen laat bent. Zwangerschapstesten zijn dan 99.9 % betrouwbaar. Dan moet je echt die 0.1% zijn die na de NOD nog niet voldoende HCG maakt. En jij zit al dagen later zeg je zelf. 
Veel van dat soort verhalen komen van het feit dat mensen niet precies hun ovulatie wisten en maar wat gegokt hebben. Heb jij je ovulatie gemeten? 
Ik had op dag 12 een eerste lichte streep en die was echt binnen 2 min zichtbaar. Later ook, en die werden dagelijks donkerder. Dus als er HCG gemeten wordt, hoe weinig dan ook, zie je dat binnen enkele minuten. 
Sorry voor het ontnuchterende bericht, ik weet hoe gek je jezelf kunt maken. Ik heb 4 jaar lang naar blanco testjes en tuurstreepjes staan staren. 

Terug
Bovenaan