Positief/negatief/indroogstreep?

<p>https://ibb.co/wYM15y5</p><p>De bovenste twee zijn van vanochtend, de onderste was ongeveer rond 19.00 uur vanavond.. ik had afgelopen zondag al moeten starten met m'n menstruatie.. </p><p>Wat denken jullie? Ervaring mee iemand? </p>

Ik hoeverre ik het kan zien zijn de positief! Ook de onderste als je heel goed kijkt. Heb je ook al een andere test geprobeerd? ?

Ik zou een digitale test nog even doen voor meer duidelijkheid. Is misschien wat duurder, maar wel duidelijker denk ik.
In de bovenste zie ik ook een streep, de twee eronder durf ik niet te zeggen..

Zal voor je duimen!

Bovenste 2 duidelijk een streep. Is deze binnen de afleestijd verschenen? Dan gefeliciteerd, je bent zwanger! Als deze pas na de afleestijd verschenen is, is het minder betrouwbaar en zou ik over 2 dagen in de ochtend weer een test doen. 

In mijn ervaring was het meermalen geen goed nieuws om meerdere dagen na NOD een heel licht streepje te zien zoals op de bovenste. Maar, je hebt deze foto pas vanavond genomen, dus het resultaat van de testen van vanochtend zijn dan niet meer betrouwbaar. Dat zegt dus niets. Het kan verder in theorie wel dat het wat langer duurt voordat je positief test, maar ik zou nog niet blij zijn als ik jou was (helaas). Ik zou morgenochtend gewoon nogmaals testen met ochtendurine, dan zou er iets duidelijk zichtbaar moeten worden

Terug
Bovenaan