Positief,Negatief.

<p>Lieve Ouders, Eind mei heb ik mijn spiraal laten verwijderen voor een kinderwens. Eerste 3 maanden werd ik netjes de 1ste ongesteld. daarna 3 maanden niet, zonder dat ik zwanger ben. Gyna bezocht, een inwendige echo gemaakt, alles zag er prima uit. Ik moest wat gaan afvallen volgens hem, nouja hij heeft wel een beetje gelijk gehad want na de 5 kg, zag ik een heeel klein beetje bloed. Nu heb ik gisteren een digitale zwangerschapstest van de Etos gedaan met ochtend urine, positief! Maar vanmiddag een van CD hoe lang je zwanger bent, maar hij geeft aan dat ik niet zwanger ben. Zowel huisarts als gyna zeggen waarschijnlijk te vroeg met testen, maar feliciteerde me wel. Wat denken jullie hiervan? Gr 1988</p>
 
CB is inderdaad minder gevoelig. Ik zou nog een keer met een andere test testen. Als die weer positief is, dan ben je gewoon zwanger! Alvast gefeliciteerd! Die test van de Etos is niet voor niets positief ;)
 
 
Hmm ik heb eigenlijk goede ervaringen met de cb met weken indicator..ik teste voor mijn nod positief met een hele lichte streep op de etos test. Maar een overduidelijke cb zelfs met middag urine. Maar he een positieve test is gefeliciteerd :) 
 
Ook ik testte met welliswaar een gewone test positief, en met CB een negatief en ik ben nu bijna 29 weken zwanger! Dus het kan! CB is niet zo gevoelig. Gefeliciteerd!!!
 
Bedankt lieve ouders! Ik werd er zo onzeker van! Verloskundige gebeld, volgens haar is eigenmerken beter da cn en ben ik gewoon zwanger. Over twee weken doet ze een echo om te kijken!!
 
Terug
Bovenaan