Positief nieuws

A

Anoniem

Guest
Het gaat maar raar hier op het forum.
Had gisteren ook al wat heen gezet , maar is alweer weg zie ik.

Maar ik heb gisteren mijn urine naar de dokter gebracht, want had ook al 2 x getest en kreeg een vage lichte 2 de streepje.
Rond 1 uur gebeld naar de dokter voor de uitslag , en ja hoor wel ZWANGER......ze zeide een dikke 2 de streep.
Helemaal happy....gelijk mijn vriend gebeld en ook helemaal blij.....eindelijk krijgt onze meid een broertje of een zusje bij.
Zelf kan ik het nog niet geloven...maar dat komt nog wel.
Als het goed is dan zit ik al in mijn 7 week ben al bijna 3 weken overtijd.
Heb gelijk de verloskundige gebeld en moet 29 dec. heen.
Spannend hoor.
We wilden graag een zomer baby, omdat onze meid van de winter is.
Als alles goed gaat , gaat het een zomerbaby worden ( aug )
en dat voor de feestdagen geweldig nieuws.....hopen dat er meer dames zien met positief nieuws voor de feestdagen .

xxx Dalia

hey dalia
van harte met je zwangerschap toch beetje 3 weken spanning en dan uit eindlijk blijkt hte toch raak te wezen super voor je
ik ben nu 2 weken overtijd en veel testen gedaan maar blijven negatief ik miet vrijdag terug voor bloed te laten testen ik hoop ook op goed nieuws
je gaat wel mooi het nieuwe jaar in
geniet er van
groetjes nikita

Heej Dalia,

Van harte gefeliciteerd joh!!!
Dat is inderdaad nog eens prachtig nieuws zo net voor de kerstdagen!
Wanneer gaan jullie het blijde nieuws aan familie en vrienden vertellen?
Echt super, gefeliciteerd hoor!

Liefs Maaike

Gefeleciteerd meid!! Dat is inderdaad goed nieuws zeg. Kun je lekker de feestdagen in.
Heb je thuis niet positief kunnen testen? Anders zou ik niet te veel van die 7 weken uit gaan. Als je al 3 weken overtijd bent, en nu pas een postieve test heb, kan het goed zijn dat je een late eisprong hebt gehad.

Een hele fijne zwangerschap en geniet ervan!

Bedankt dames

Ik had een week geleden eigenlijk al positief getest , maar dat was een lichte streepje.... maar wil meer zekerheid en ben gisteren naar de dokter geweest en die zei hartstikke zwanger.
Nu afwachten hoelang, ook omdat mijn cyclus onregelmatig is.
Maar dat zal ik 29 dec. wel weten bij de VK. echo.
 Nikita; Ook spannend voor je , en balen dat je steeds een negatiefe test hebt.
Zal mooi zijn met de feestdagen positief nieuws .

Weet nog niet wanner ik het de familie ga vertellen, mijn moeder eerst natuurlijk.
Wil eerst weten hoever we zijn , dan denk ik op nieuwjaarsdag.

Meid Gefeliciteerd ;-)

Toch nog zwanger, super hoor. Voel je je goed?
Hoeveel dagen heb je nu moeten wachten op een echte positiefe test?
Ik zit nu op dag 50  van me cyclus en nog geen RDtjes te bekennen. Wordt er een beetje moe van maar goed, we wachten rustig af. Ik heb morgen een afspraak met de huisarts misschien kom ik dan meer te weten.

Nou ik ben helemaal blij voor je :D Geniet er lekker van meid. Op naar het zwanger zijn Forum ;-)

Mama v aimee

Toen ik een week overtijd was heb ik getest, toen kreeg ik een vage lichte streepje , 2 dagen later weer een lichte streepje en een paar testen gehad die helemaal mislukt waren , kwamen helemaal geen streepjes.
Ik dacht ik wacht nog een week, en ga wel testen bij de dokter, dan heb je ook meer zekerheid.
En ja hoor gisteren   hoorde ik van de dokter hartstikke zwanger.

En nu nog afwachten hoelang...reken eerst maar op aankomende zateradg 7 weken.
Moet 29 dec. naar de VK , dus weet ik dan vast wel meer.
Straks lekker 2 weken vrij , en lekker gaan genieten.

Vervelend voor je dat je nog niets weet.....dat wachten is zo vervelend.
Hopelijk weet je straks meer.
Bij mij was het echt ontpillen.....vanaf maart 2008, bij mijn dochter duurde het een jaar.
Mijn cyclus was altijd onregelmatig geweest als ik de pil niet slikte.
Veel succes meid....duim voor je dat je ook in 2009 een kindje in je armen mag hebben.

Terug
Bovenaan