Positief of HSG?

Hallo allemaal,

Ik was gisterenavond helemaal van slag. Ik heb getest en hij was positief. Erg fijn natuurlijk, maar de onzekerheid of het echt zo is, is niet weg. Reden is dat ik voor de IUI (21-05) meer dan 1 week hormonen gespoten heb. De laatste keer is 20 mei geweest, maar zou dat nu al uit mijn systeem zijn?
Ik ben blij dat het de volgende dag is. Ik ga zo eerst het zh bellen, of de huisarts, of wie dan ook. Zou het echt zo mogen en kunnen zijn.
Tegenhanger nu ik dit schrijf is dat ik het jullie ook zo gun.
Ik hou jullie op de hoogte.

x Ano

p.s. lag gisteren de hele site eruit, of lag het aan mijn computer???

Niet zo gek dat je van slag bent...wat spannend! Zometeen snel de huisarts ofzo bellen.
Hopelijk weet je dan meer.

Ik denk dat iedereen hier het elkaar wel gunt,jou dus ook hoor!
Als je meer weet,laat je het hier dan ook weten? Ik denk aan je

ps:ik kon gister ook niet op de site komen

grooetjes Fleur

Hoi Ano,

Na 10 dagen zijn die kunstmatige hormonen eruit hoor. Dus ik denk dat ik je stiekem al een beetje mag feliciteren. Als je voor een eisprong hebt gespoten kun je er ook vanuit gaan dat het 14 dagen duurt voordat je ongi wordt of kunt gaan testen. Ik was zelf ook onregelmatig, maar met hormonen dus wel na 14 dagen na de eisprong wel ongi. En de eerste keer kan net zo goed raak zijn als de 2e of 3e keer toch?

Groetjes Supertje

Hoi Ano,

Verhaal van supertje klopt hoor! Wij zijn ook met IUI met hormonen zwanger geworden en ziekenhuis gaf aan dat de hormonen die je spuit na een week uit je lichaam zijn dus volgens mij ben je helemaal zwanger!

Gun het iedereen, jou dus ook!

Liefs,
Julia

Hallo lieve allemaal,

Zowel de afdeling gynecologie als de huisarts hebben bevestigd dat ik zwanger ben. Jeminee, dat hadden we helemaal niet verwacht. De 28e heb ik een echo, dan zal ik het hele helemaal zeker weten. Het blijft onwerkelijk en niet echt.
Ik kan op de een of andere manier deze site ook nog niet verlaten tot het doorgedrongen is.
Ik voel me nog 1 van jullie, iemand die aan het wachten is op een wonder.
Dank je wel voor jullie lieve reacties!

dikke x Ano

Terug
Bovenaan