Positief of negatief

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">ik heb vanochtend 2 dagen voor NOD een test gewaagd ivm vage klachten en kwaaltjes welke ik voorgaande cyclus niet heb gevoeld. Ik ben 18-9 voor het laatst ongesteld geweest. Ik heb 4-10 een dag bruinverlies gehad, op 12-10 ook een dag wat bruinverlies. Erg donker en niet de moeite waard hiervoor een tampon te dragen. </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Vanaf 12-10 gevoelige borsten, steekjes in de buik en erg lamlendig. </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Nu doe ik vanochtend een test met ochtendurine en alsof ze er mee spelen heb ik geen geweldig duidelijke test. </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Ik weet dat ik over twee dagen nog eens kan testen maar het blijft in mijn hoofd rondspoken.  Kunnen jullie eens met mij meekijken? </p><p> </p><p> </p><p></p><p> </p><p> </p>
 
Wat heb je met die test gedaan? ? Maar wat ik zie is wel een licht 2e streepje te zien. Ik zie morgen of overmorgen opnieuw testen. 
 
Hij is wel erg beschadigd en uitgelopen. Heb je nog strips dat je nog S een foto kan plaatsen? Ik snap dat t dan geen ochtendurine is mAr als je er genoeg hebt..?
 
 
Er lijkt een streepje te staan. Mar idd wat heb je met de test gedaan???
eigenlijk kan je er niets zinnigs over zeggen omdat die zooo beschadigd is/lijkt. 
Mocht je zekerheid willen dan denk ik altijd doe een digitale test. 
 
Haha heb je er op zitten kauwen? oké nu even serieus.. 
Het zou kunnen dat er een streepje staat maar de test is zo vernaggeld dat het niet bepaald nog een geldige test is. Doe nog een test maar dan eentje die nog niet aangevreten is hihi. Succes! 
 
 
Terug
Bovenaan