Positief of negatief?

<p><span style="caret-color: #090909; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;">Hoi allemaal,</span><br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; caret-color: #090909; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;" /><br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; caret-color: #090909; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;" /><span style="caret-color: #090909; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;">Ik vraag me af hoevaak het voorkomt dat thuistests negatief zijn maar een bloedonderzoek uiteindelijk positief? Wie heeft dit meegemaakt?</span></p>

Niet meegemaakt, maar aangezien een thuistest reageert op hcg, kan ik me voorstellen dat een test negatief is als je te vroeg test of de urine niet geconcentreerd genoeg is. Bij een bloedtest heb je altijd een zekere uitslag. Maar ik denk altijd: als de thuistest na bijv een week met ochtendurine negatief is, ben je niet zwanger..

Ik heb het een x meegemaakt. Ik was "overtijd" een week en had negatieve testen. Gebeld met de verloskundige en via hun een bloedtest gedaan. Bleek positief op hcg maar de waardes waren aan het eind vd week niet hoger geworden en monde uit in een vroege miskraam

Terug
Bovenaan