Positief of negatief?

<p>Hoi!</p><p>Wat zien jullie op mijn test?</p><p>Heb een onregelmatige cyclus, schommelt tussen de 25 en 32 dagen. Nu op dag 29 getest, foto is gemaakt binnen de aflees tijd. Doordat het vroeg en donker was foto met flits gemaakt. Hierdoor kreeg ik het lastig op beeld, dus ook foto toegevoegd van foto met belichting bewerkt.</p><p> </p><p>Hopelijk kunnen jullie mij een beetje verder helpen ?</p><p> </p><p>https://myalbum.com/album/dTZbV8XmoWpu </p>

Ik kan niks met deze foto`s. Ik zie er echt niks op. 
Enige wat ik je kan zeggen is dat als er een licht streepje te zien is, hoe licht ook, een streep is een streep. Dus dan ben je zwanger. 
Voor de zekerheid over 2-3 dagen weer in de ochtend testen. Dan moet het duidelijker worden. 
succes!

Ik zie duidelijk een streep hoor!! Als het negatief is zie je niet zo een streep!!
omdat t nog vroeg is (dag 29 van de 32, je moet uitgaan van je langste cyclus) zal ik zeker over een dag of 2 a 3 weer testen maar denk wel dat ie dan echt donkerder gaat zijn! Dus van mij al voorzichtig gefeliciteerd! 

Ik zie ook een licht streepje! Hoe spannend. Hopelijk loopt hij mooi op en heb je over een paar dagen een mooie donkere test!
Ook vanuit mij vast een kleine felicitatie!

Ik zie opnde donkere foto een streep, maar iet een positieve streep. Op die foto is de test nog aan het uutlooen en om het streepje dat normaal roze kleurt heen, zie ik dus roze, maar de streep zelf zie ik wit. Op foto 2 zie ik niks.. Sorry. Even geduld hebben en over 2 daagjes nog ns testen.

Ook ik zie een streep hoor ! Hoe licht ook ze zeggen toch een streep is een streep :) ik heb 5 dagen voor nod positief getest dus het is zeker mogenlijk 

Terug
Bovenaan